Πως παρουσιάζει τη γ.Γαβριηλία το βιβλίο “ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ”

17 06 2010

“ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ”
Συνολική απάντηση στις ενστάσεις  για την
βιβλιοκριτική στην “Ασκητική της Αγάπης” (Γαβριηλίας πρώην μοναχής)

http://www.orthros.org/Greek/Bibliokrisia/GerGavr-Enstaseis.htm

Η συγγραφέας λοιπόν του βιβλίου, πιστεύοντας στην αγιότητα του βίου της γερόντισσας Γαβριηλίας, μας προβάλλει τη γερόντισσα ως πρότυπο για την πνευματική ζωή.  Το περίεργο όμως είναι ότι το “πρότυπο αυτό”, τουλάχιστον σύμφωνα με το βιβλίο, πάσχει σοβαρά.  Πως για παράδειγμα να θεωρήσουμε αγία κάποια για την οποία πουθενά δεν αναφέρεται ότι είχε ουσιαστική και πραγματική επικοινωνία με έναν πνευματικό, κάποια η οποία αν και έφερε το μοναχικό ένδυμα δεν αναφέρεται πουθενά να υποτάχθηκε σε κάποια γερόντισσα αλλά ακολουθούσε πάντα το ίδιον θέλημα αυτοανακηρυχθείσα η ίδια ως γερόντισσα και κατευθύνοντας άλλους ενώ κατά τον άγιο Γρηγόριο “καθαρθήναι δεί πρώτον και είτα καθάραι”, κάποια που αν κά έφερε το σχήμα δεν αναφέρεται πουθενά να είχε ιδιαίτερη σχέση με τις ιερές ακολουθίες και τα άγια μυστήρια μέσω των οποίων δίδεται η Θεία Χάρις, η Κάθαρση ο Φωτισμός και η Θέωση;

Πως να θέσουμε ως πρότυπο μια ορθόδοξη μοναχή η οποία, σύμφωνα πάντοτε με το βιβλίο:

  • έμενε σε ινδουϊστικά μοναστήρια και εόρταζε σ’ αυτά τις μεγάλες Χριστιανικές εορτές.
  • Συναναστρεφόταν απροϋπόθετα και συμπροσευχόταν με όλους, ετεροδόξους αλλά και ετεροθρήσκους, χωρίς να τονίζει τις τρομερές διαφορές, υπογραμμίζοντας αντιθέτως κάποιες ομοιότητες είτε διογκωμένες είτε ανύπαρκτες και κατασκευασμένες.
  • Δίδασκε σε οπαδούς της αιρέσεως των Κουακέρων, για τους οποίους επιμελώς αποκρύπτεται ότι είναι αιρετικοί, ερμηνεία του Ευαγγελίου.
  • Τηρούσε αυστηρά τους κανόνες της χορτοφαγίας, μιας χορτοφαγίας μάλιστα ούτε τυχαίας ούτε “υγιεινής” αλλά μιας, ινδουιστικής προελεύσεως χορτοφαγίας, – αυτό αποδεικνύεται στη μελέτη μας (προσκλήσεις σε συνέδρια Χορτοφαγίας, κατηγορίες για όσους τρώνε ακρίδες, ψάρια η βακαλάο και ταραμάδες, ταύτιση του Θεού με το σύμπαν κ.ο.κ).
  • Μετείχε σε ειδωλολατρικές ακόμα τελετές, στις οποίες λατρευόταν ο γκουρού, αρνουμένη  το άγιο βάπτισμά της και λατρεύουσα δαιμόνια.
  • Διάβαζε μανιωδώς και εξίσωνε τα γκουρουϊστικά βιβλία με το άγιο Ευαγγέλιο και οδηγούσε τους ανθρώπους σε γκουρού τους οποίους προέβαλλε ως αγιασμένα γεροντάκια.
  • Πίστευε ότι υπάρχει στο σύμπαν μια ενέργεια που παίρνει ο άνθρωπος μέσα από τα δέντρα και τη χάνει αν η σάρκα του έρχεται σε επαφή με υφάσματα μαύρου χρώματος;  Αυτή η άποψη πηγάζει από την ολιστική θεώρηση του κόσμου που αποδέχονται πλήρως όλες οι ανατολικές θρησκείες.
  • Θεράπευε στα πλαίσια επίσης της θεωρίας αυτής με τα χέρια σε διάφορες στάσεις και ασκούσε ένα είδος φυσιοθεραπείας εντελώς άσχετο με την κλασική ιατρική (θεράπευε πριν αποκτήσει το πτυχίο της, θεράπευε “χαρισματικά” όταν κοκκίνιζαν τα χέρια της  κ.α.).
  • Είχε συνεχώς πειρασμικά και δαιμονικά οράματα και οράσεις, μηνύματα και αγγελοφάνειες και τις οποίες άκριτα δεχόταν ως θεϊκές παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι ο Σατανάς εύκολα μετασχηματίζεται σε άγγελο Φωτός και ότι κατά τη διδασκαλία της Γραφής και των Πατέρων “τα ενύπνια πολλούς επλάνησαν”.

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ: http://www.orthros.org/Greek/Bibliokrisia/GerGavr-Enstaseis.htm


Ενέργειες

Πληροφορίες

30 σχόλια

17 06 2010
agapi

SYGNWMH+
KAPOTE DIAVASA TO BIBLIO THS GERONTISAS GAVRIHLIAS
KAI ENW HMOYN STON NOSOKOMEIO
ME BOH8HSE KAI NA MPW STO XEIROYRGEIO
KAI OTAN ME NARKWSAN THN EIDA STON YPNO MOU.
HTAN EK TOY PONHROU?
ME STAYRWNE OMWS.
EULOGHSON+
LYPAMAI ME OSA BLEPW…

17 06 2010
Τάσος

Μπορεί να έχεις δίκιο…. Σίγουρα ο αγώνας που κάνεις είναι για να προστατέψεις την πίστη μας και σε ξέρουμε χρόνια ότι έχεις καλή βούληση, όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση θα θέλαμε την γνώμη περισσοτέρων πνευματικών πατέρων πέρα των ελαχίστων επικριτών του βιβλίου. Η απολυτότητά σου μου κάνει εντύπωση. Θέλω να συμπληρώσω και κάτι άλλο. Τον Π. Σαράντη δεν τον γνωρίζω καλά, αλλά επειδη συνηθως συντάσεται με κάποιους κληρικούς που παρακολουθώ, έχω ακούσει κάποιες ομιλίες του σε συνέδρια, οι οποίες αντί να μου προκαλέσουν κατάνυξη και σεβασμό με τάραξαν και με αγρίεψαν. Ακριβώς το ίδιο κάνει και σε αυτή τη περίπτωση. Πάντως ό,,,,,,τι και να γίνει ο Κύριος θα δείξει όπως πάντα!

17 06 2010
egolpion

Τασο μου εσύ τουλάχιστον, θα έπρεπε να έχεις ήδη σταματήσει να βασίζεσαι στο τι ένοιωσες και τι νοιώθεις.
Πες μου ποια ομιλία ακουσες και το ξανασυζητάμε αλλά μην σου διαφεύγει το γεγονός πως ο πΣαράντης δεν έχει αγαπησιάρικες ομιλίες ούτε γαργαλάει τα συναισθήματα και τα αυτια. Και πως να το κάνει αυτό όταν έχει θέματα τον ΑΜΚΑ, το 666 και τον οικουμενισμό…

17 06 2010
egolpion

Από την άλλη μεριά Τάσο μου βλέπω πως με μεγάλη ευκολία χαρακτηρίζεις ιερείς και μάλλον πρέπει να προσέχεις τις παρέες σου,,,

18 06 2010
ando

ok

18 06 2010
γρηγόρης

Ζητώ συγνώμη άπό τόν Τάσο καί τόν παρακαλώ νά έπιτρέψει νά πω καί γώ τήν γνώμη μου. Τό γνώρισμα ένός γνησίου όρθοδόξου πατρός είναι νά άναφέρεται πάντοτε στήν άγία Γραφή καί στήν ίερή παράδοση καί άπό όσα γνωρίζω ό πατήρ Σαράντης Σαράντος είναι όρθοδοξότατος . Έάν δέν μάς άρέσει ή όμιλία του σημαίνει ότι έμείς έχουμε τό πρόβλημα καί θά πρέπει νά έρευνήσουμε τόν έαυτό μας νά δούμε πού πάσχει άν καί τό σωστότερο είναι νά βρούμε έναν καλό πνευματικό ό όποίος θά μας βοηθήσει στόν τομέα αύτό . Ἐάν σέ ένδιαφέρει ό πατήρ Σαράντος είναι λειτουργός καί πνευατικός στήν Παναγία πού είναι στό Άμαρούσιον.Λένε οί πατέρες ότι πρέπει πρίν δεχθούμε κάτι νά τό περνάμε άπό τό κόσκινο τής άγίας Γραφής καί τής ίεράς παραδόσεως καί έτσι θά μπορούμε νά δεχθούμε ή νά άπορίψουμε κάποια όμιλία ή διδασκαλία. εύλογείτε

18 06 2010
Τάσος

Γρηγόρη καλά κάνεις και τα λες όπως τα λες. Δεν τον ξερω καλα τον πατέρα Σαράντη. Δεν τον κρίνω (και ποιος είμαι άλλωστε), απλά δεν τον συμπάθησα από τον τρόπο που μιλάει και εκφράζεται τις λίγες φορές που τον έχω ακούσει να μιλάει. Ερχεται και κολάει μια κριτική για την γερόντισα που έχει συγκινήσει χιλιάδες καρδιές και από την άλλη δεν υπάρχουν έντονες αντιρρήσεις εδω και 8 χρόνια από τον υπόλοιπο κλήρο. Ετσι έρχομαι κι εγώ ως πιστός (αλλά άρρωστος) να πω την γνώμη μου. Εχω κάνει και το σωστότερο στο οποίο αναφέρεσαι, αλλά απ’ ότι βλέπεις δεν έχω στρώσει ακόμα χαρακτήρα. Ευλογείτε

19 06 2010
egolpion

Από τη μεριά μου οφείλω να ζητήσω συγγνωμη σε όσους αδελφούς σκανδαλίστηκαν από την ανάρτηση. Οι περισσότεροι αν ποτέ καταφέρουν και διαβάσουν την κριτική θα διαπιστώσουν πως δεν κατηγορείται το πρόσωπο της μακαριστής γερόντισσας αλλά το ίδιο το βιβλίο σαν δούρειος ίππος της Νέας Εποχής.
Δυστυχώς διαπίστωσα πως οι λεγόμενοι υπερασπιστές της γερόντισσας δρουν υπό την καθοδήγηση της προσωπολατρείας. Δεν είναι άσχετο το γεγονός πως στράφησαν με μένος εναντίον του συγγραφέα αλλά και του π.Σαράντη για να …υπερασπιστούν την γερόντισσα.

Υποσχόμαστε ότι θα επανέλθουμε με αναλυτική κριτική στις αοριστολογίες της «υπεράσπισης» έτσι ώστε να καταφέρουν κάποιοι να μελετούν βιβλία και όχι …μορφές.

Το αστείο είναι πως αυτοί που έγραψαν την «υπεράσπιση» είναι διδάσκαλοι της κατάκρισης της ιεροσύνης και του μοναχισμού, βγάζοντας συχνά αρθράκια, αναπαυόμενοι στον καναπέ, για το πώς πρέπει να λειτουργούν οι …γεροντάδες και οι καλόγεροι, μέσα στα ίδια τους τα μοναστήρια.

Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή. Ας έχουμε την ευχή της!

19 06 2010
π. Σ.Κ.

Αδελφοί να μην ταραξουμε την ψυχούλα μας.

Εχω να πω και εγώ δυο λογια για το θέμα αν θέλετε να με ανεχθείτε.

Παρατηρω στην συζήτηση επιθέσεις ενάντια σε πρόσωπα. Με στεναχωρεί πολύ αυτό. Οσο και να διαφωνούμε δεν πρέπει να κάνουμε επιθέσεις σε προσωπικό επίπεδο. Ειμαστε αδελφοί εν Χριστώ Ιησού.

Να με συγχωρέσει το εγκόλπιο αλλα οι επιθεσεις δεν είναι μονο κατά του π. Σαράντη. Είναι και κατά της Γαβριηλίας. Την έχω διαβάσει την κριτικη. Οι εκφράσεις που χρησιμοποιούνται είναι εξίσου άσχημες. Η αποψη του συγγραφέα “δεν λέμε για την Γερόντισα” δεν εχει σχεση ούτε με το ύφος ούτε με τις κατηγορίες που απευθύνει στο πρώτο μέρος της κριτικής. Θα έπρεπε ως αδελφός και Ιερεύς να συγκρατήσει τους χαρακτηρισμούς και να δώσει μόνο τα γεγονότα.

Δεν μπορώ να πω πως συμερίζομαι την αποψη οτι η κριτική ήταν ενάντια μονο στο βιβλίο και για έναν άλλο λόγο. Κυκλοφορούν πολλές κασέτες με την ίδια την Γαβριηλία να μιλάει. Λεει πολλά απο αυτά που γράφονται στο βιβλίο και τα καυτηριάζει η κριτική. Αρα: η δεχομαστε την κριτική και η Γαβριηλία είναι πλανεμένη η δεχόμαστε πως η κριτική είναι λανθασμένη και οχι η Γαβριηλία. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.

Οσοι επικρίνουν τον π. Σαράντη θα έπρεπε να δουν το νέο σου κείμενο. Εκεί φαίνεται πραγματικά η συνεισφορά του εκκλησιαστικού ανδρός και Πατέρα.

Δεν χρειάζεται να είναι αλάθητος ο π. Σαράντης για να είναι άξιος Γέροντας της Εκκλησίας μας. Δεν χρειάζεται προσωπολατρεία αδελφοί μου. Ούτε απο την πλευρά των φίλων της Γαβριηλίας ούτε απο την πλευρά των τέκνων του πατρός Σαράντη.

Και εγώ αμαρτωλός είμαι. Δεν είμαι άξιος.

Περα απο τις απαράδεκτες κατα την γνώμη μου εκφράσεις κατα του π. Σαράντη, στην σελίδα του Αμέθυστου έχουν μπει απο ορισμένους κάποια ενδιαφέροντα επιχειρήματα κατα της κριτικής. Αξιζει να συζητηθούν κάποια στιγμή.

http://amethystosbooks.blogspot.com/2010/06/2.html

Να συζητηθούν με ηρεμία και αγάπη ανάμεσα σε αδελφούς που ενδιαφέρονται για την αλήθεια. Οχι με αντιπαλοτητα και με πνεύμα κατάκρισης αλλα με επιχειρήματα . Με μόνο στοχο να δούμε τι είναι καλύτερο για την ψυχή μας. Οχι με στόχο να υπερασπιστούμε τον δικό μας άνθρωπο. Κάθε άνθρωπος είναι δικός μας γιατί κάθε άνθρωπος είναι εικόνα του Χριστου.

Συγνώμη για την πολυλογία μου.

19 06 2010
ΒΑΣΙΛΗΣ

Ακόμα και αν αδίκησε ο π.Σαράντης το βιβλίο, είναι αξιέπαινος και όχι αξιόμεμπτος, διότι αυτό που προέχει είναι η Ορθοδοξία και όχι η προσωπολατρεία. Και την Ορθοδοξία εξέφρασε με κρυστάλλινο τρόπο ο π.Σαράντης.

Συγχαρητήρια για τις σχετικές σας αναρτήσεις!

19 06 2010
egolpion

Ευχαριστούμε. Και επειδή κάποια φιλοσοφικά κείμενα που κυκλοφορούν σαν απολογητικά της γερόντισσας από κλικες πάσης φύσεως, υποσχόμαστε νέες αναρτήσεις ωστε να διαχωρισθείη πλάνη από την αλήθεια. Είναι πράγματι άξιον θαυμασμού το πως συν-ταιριάζουν ετεροκλητες δυναμεις για να χτυπήσουν τον κριτικό του βιβλίου. Δείτε πχ τον λάτρη της ολιστικης θεώρησης και φανατικό ομοιοπαθητικό, μισα να μάχεται μαζί με τον “Α.Κ” και την σεχτα του και τον παλαιοημερολογιτη αμεθυστο…3 δυνάμεις 1 φωνή. Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε πολλά… Ας μην ξεχνάτε ότι ήταν οι ίδιοι που υπερασπίζονταν σαν ορθόδοξα τα νεοεποχιτικα βιβλία του μαρκίδη -ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ, ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ, ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ- και οι ιδιοι που πλασσαρουν σαν ορθοδοξη τη θεολογια του Ζηζιούλα….

19 06 2010
ΒΑΣΙΛΗΣ

Συμφωνώ μαζί σας!

21 06 2010
Κωστής

Αδελφοί μου
νομίζω ότι είναι λυπηρό να ”μαχόμαστε” και να πολεμάμε ο ένα τον άλλο για τις διαφωνίες μας να φτάνουμε δε ακόμα και σε προσωπικες επιθέσεις. Ο π.Σαράντης και ο πατήρ Βασίλειος κατέθεσαν μια κριτικη για ένα βιβλίο το οποίο διάβασαν σχεδόν όλοι οι πιστοί νομίζω οτι η στοιχειώδης ταπείνωση και το στοιχειώδες ορθόδοξο φρόνημα θα απαιτούσαν να διαβάσουμε με προσοχή την κριτική και απροκατάλυπτα, όπως οι συγγραφείς τονίζουν, και να προβλημάτισούμε σοβαρά. Μετά από έναν προβληματισμό γόνιμο μπορούσαμε με λογική και επιχειρήματα να πούμε στον εαυτό μας και μετά, αν ήταν ανάγκη και σε άλλους, ότι σε αυτό συμφωνώ και σε εκείνο διαφωνώ. Δεν είναι λίγο εγωιστικό να δεχόμαστε ή να απορρίπτουμε την κριτική στο σύνολό της χωρίς κανένα μάλιστα σοβαρό επιχείρημα αλλά στηριζόμενοι στο τι αισθανθήκαμε οι ίδιοι όταν διαβάσαμε το βιβλίο; Μήπως θίγεται ο εγωισμός μας;
α ανα΄φερω πληροφοριακά και μόνο ότι την γερόντισα την χρησιμοπουούν, καλώς ή κακώς – ορθώς ή τεχνιέντως, και οι ρεφλεξολογοι γεγονός που εμένα, ενω αρχικά τα περισσότερα σημεία της κριτικής τα έβρικσκα ακραία, με προβλημάτισε. Πώς γίνεται τόσο πολύ και τόσο εύκολα οι πλανεμένοι και τσαρλατάνοι ρεφλεξολόγοι να ”αναπάυονται” στο πρότυπο της γερόντισσας και μαζί με αυτούς και ο Περικλής Χάρος; Πάντως καλο θα ήταν να απαλλαχθούμε από το προσωπικό αλάθητο ο καθένας μας και να καταλάβουμε ότι τα πράγματα δεν είναι ποτέ μόνο άσπρα ή μόνο μαύρα.
Με συγωρείτε για την πολυλογία.

23 06 2010
γρηγόρης

Όταν δέν έχουμε τά κριτήρια νά καταλάβουμε τί είναι όρθοδόξως σωστό καταφερόμεθα έναντίον έκείνων οί όποίοι έχουν τά προσόντα καί τήν εύθύνη νά ποιμαίνουν τό ποίμνιο στό όποίο ό Χριστός διά τού άγίου Πνεύματος τούς άνέθεσε νά ποιμαίνουν; Είχα ποιό πάνω γράψει ότι πρέπει νά κοσκινίζουμε μέ τό κόσκινο τής Άγίας Γραφής καί τής Ίεράς Παραδόσεως
κάθε τί γιά τό όποίο έχουμε άμφιβολίες. Πώς μπορεί νά δεχόμαστε ένα βιβλίο τό όποίο έχει ύποστεί καλοπροαίρετο, ύπεύθυνο,πνευματική κριτική
γιά νά προφυλάξει άπό ύποπτες διδασκαλίες μόνο καί μόνο έπειδή κάτι μάς άρεσε καί ένώ κατηγορούμε ή κρίνουμε τόν πνευματικό ό όποίος προσπαθεί νά μάς προφυλάξει άπό τήν πλάνη. Ό άγιος Ίωάννης ό Πρόδρομος άποκαλούσε τούς έβραίους Ματθ.γ3 καί ό Κύριος Ύμών Ίησούς Χριστός άπευθυνόμενος στούς Γραμματείς καί
φαρισαίους έλεγε Ματθ.κγ’39 τί θά πούμε ότι τούς έκριναν μέ σκοπό νά τούς κατακρίνουν; Όχι άσφαλώς άλλά γιά νά τούς ύποκινήσουν είς μετάνοιαν καί νά προφυλάξουν καί τούς ύπόλοιπους γιατί τούς λέει ό Χριστός . Έπίσης έσείς πού δέν θέλετε τήν κριτική κρίνετε ; μή γνωρίζοντες τό Δέν γνωρίζω κανέναν καί δέν κρίνω πρόσωπα καί ό Θεός νά μέ συγχωρέσει άν παρά τήν θέληση μου ύπέπεσα στό λάθος νά κρίνω . Έμείς άδελφοί μου έχουμε τό έφαρμοσμένο εύαγγέλιο τό όποίο είναι οί βίοι τών άγίων μας καί πού έκεί σίγουρα θά ώφελειθούμε γιατί λοιπόν νά διακινδυνεύουμε σέ βιβλία τά όποία μπορεί νά μή είναι ώφέλημα όπως άποδεικνύεται αφού μάς έριξαν στό άμάρτημα τής άμφισβητήσεως ένός ίερέως καί τής κριτικής αύτού.
Ζητώ συγνώμη άπό όλους σας έάν σάς έσκανδάλησα μέ αύτές τίς σκέψεις . εύλογείτε

23 06 2010
Tagarakis Christos

Sebastoi Pateres, agapitoi adelfoi,

egrapsa ena ektetameno eponimo sxolio (Tagarakis Christos, 18.06.2010) gia to olo thema.

Mporeite na to breite sto telos tou keimenou:

ΠΡΟΣΟΧΗ! Νεοεποχίτικα βιβλία: Ασκητική της αγάπης ή της αγαπολογίας;

http://egolpio.wordpress.com/2010/06/16/askhtikh_agaphs/

Pos sas fainetai; Me endiaferei i gnomi olon, eite einai iper eite kata tou bibliou, arki

auti i gnomi na ekferetai me amoibaia en Xristo agapi kai sebasmo.

Sintoma to keimeno tha kikloforisi kai os dimosieusi me ellinikous xaraktires.

1 07 2010
Κυριάκος

Δεν γνωρίζω με ποια κριτήρια συγγράφηκε το βιβλίο για τη γερόντισσα, ούτε το έχω διαβάσει.
Κάτι μου λέει όμως, πως η κριτική για το βιβλίο, από τον π. Σαράντη στοχεύει στην ενημέρωση και στην προφύλαξη του κόσμου από θεωρίες που μπορούν να αλλοιώσουν το Ορθόδοξο φρόνημα και να εγκαταστήσουν, στην ορθόδοξη συνείδηση, μικρά ή και μεγάλα κομμάτια από θρησκείες και φιλοσοφίες που κάνουν κακό στην ψυχή. Κατά συνέπεια η κριτική του π. Σαράντη, θα μπορούσαμε με σχετική άνεση να πούμε ότι είναι καλοπροαίρετη και χωρίς εμπάθεια.

Σε αντίθεση με την λογοκρισία, που θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε άκρως εμπαθή, καθώς ο σκοπός της δεν είναι ο υγιής αντίλογος, αλλά η επίθεση σε συγκεκριμένο στόχο.

Είχα σχολιάσει πριν λίγο καιρό, στο ιστολόγιο του αμέθυστου, διότι μου δημιουργήθηκε η απορία, την οποία επανατοποθετώ εδώ:

«Μα καλά. Οι παρεξηγημένοι υποστηρικτές της γερόντισσας, δεν γνωρίζουν ότι υπάρχουν στην Ελλάδα και άλλοι πιστοί χριστιανοί, μορφωμένοι ή μη, εκτός του π. Σαράντου και των πνευματικών του τέκνων, οι οποίοι μπορεί να βλέπουν με καχύποπτο μάτι την προώθηση αυτού του βιβλίου (επειδή σε αυτό αναφερόμαστε);
Δλδ κριτική ικανότητα και αμφιβολίες έχουν μόνο ο π. Σαράντης και τα πνευματικά του τέκνα; Οι άλλοι απλώς χωρίζονται στους αδαής που δεν γνωρίζουν δεν απαντούν και στους έχοντες την σοφία, δηλαδή αυτούς που υποστηρίζουν τη γερόντισσα;»

8 02 2011
Θεοδώρα

Προς εβραίους επιστολή 8.10-12
…Θα θέσω τους νόμους μου μέσα εις την διάνοιάν των και θα τους εγχαράξω εις τις καρδιές των.Εγώ θα είμαι Θεός τους και αυτοί θα είναι λαός μου. Και δεν θα διδάσκη ο καθένας τον συμπολίτην του και καθένας τον αδελφόν του, λέγων, Γνώρισε τον Κύριον, διότι όλοι θα με γνωρίζουν από τον μικρότερον έως τον μεγαλύτερον!…….

Αυτό που θέλω να πω, είναι , πως οι μεγαλύτερες παρεξηγήσεις γίνονται επειδή δεν έχουμε μελετήσει καλά την Καινή διαθήκη.Εκεί λύνονται όλες οι απορίες μας. Όλα τα υπόλοιπα λόγια είναι εκ του πονηρού ενοώντας τον εγωισμό μας.
Δε σας κρύβω ότι μπηκα σε αυτό τον διάλογο με χαρά να συζητήσω, μα όταν κατάλαβα, ότι πέφτουν πυρά , κατάλαβα ότι δεν είμαστε μαθητές του Χριστού (επειδή Λέει”από την αγάπη που έχετε μεταξύ σας θα ξέρουν ότι είστε μαθητές μου)
Και εγώ διαβάζοντας τα παραπάνω παρασύρθηκα και νευρίασα αλλά μου ήρθαν τα λόγια της Καινής και σας τα έγραψα.
Κάτι ακόμη που λέει ο Ιησούς στη Σαμαρείτισσα κατά Ιωάννην 4.23-24

Αλλ’έρχεται ώρα, και μάλιστα ήλθε ήδη, που οι αληθινοί προσκυνηταί θα λατρεύσουν τον Πατέρα Πνευματικά και Αληθινά , διότοι τέτοιοι θέλει ο Πατέρας να είναι εκείνοι που τον λατρεύουν. Ο Θεός είναι Πνεύμα και εκείνοι που τον λατρεύουν πρέπει να τον λατρεύουν πνευματικά και αληθινά.
Σας ευχαριστώ!!!

8 02 2011
Θεοδώρα

Σαν απάντηση στο ότι δεν πρέπει να βασίζεται ο Τάσος στο πως νοιώθει και αισθάνεται σου δίνω πάλι απάντηση της Καινής ….

κατά Λουκάν 10.21 …….Εκείνην την ώραν αισθάνθηκε ο Ιησούς μέσα Του αγαλλίασιν και είπε…..

8 02 2011
Στέφανος

Συγκρίνετε τον Τάσο με τον Ιησού;

8 02 2011
Βάτραχος Φουσκομάγουλος

Μα καλά, ποιός είναι επιτέλους αυτός ο Αμέθυστος;;;

Έχει σαν άνθρωπος τόσο καλή καρδιά ώστε να τον παρομοιάζουν με Θησαυρό ή έχει ανοσία και δεν μεθάει ό,τι κι αν πιεί;;;

Ο Νikos που είναι;;; Μήπως έχασα επεισόδια;;;

9 02 2011
Tagarakis Christos

Απάντηση προς

1) Θεοδώρα (02:18:59) και Θεοδώρα (02:49:19) :8.02.2011.

2) Βάτραχος Φουσκομάγουλος (23:22:36) : 8.02.2011.

1) Αν θέλεις, μπορείς να πεις εσύ για τον εαυτό σου ότι εσύ δεν είσαι μαθήτρια του Ιησού Χριστού.

Αυτό φαίνεται και από τον ανορθόδοξο τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείς τα χωρία της Αγίας Γραφής. Έτσι τα χρησιμοποιούν και οι διάφοροι αιρετικοί.

Τα γράφω αυτά χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω – απλά για να παρουσιαστεί και η αλήθεια.

2) Τον Αμέθυστο θα έπρεπε κανονικά να τον λένε ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ. Φιλοξενεί κάθε μορφή παραλογισμών και κακοδοξιών.

9 02 2011
Θεοδώρα

Γιατί βάζεις αμέσως την ταμπέλα του αιρετικού ? Φοβάσαι κάτι, ή το κάνεις αυτό , στο να μη μελετήσουν άλλοι την Καινή διαθήκη? Τι φοβάσαι?

9 02 2011
Tagarakis Christos

Απάντηση στη

Θεοδώρα (21:05:06) : 09.02.2011

Δε φοβάμαι τίποτα, ούτε σου βάζω την ταμπέλα του αιρετικού.

Απλά γράφω την αλήθεια, έχοντας κάθε καλή διάθεση απέναντί σου.

Επαναλαμβάνω:

χρησιμοποιείς τα χωρία της Αγίας Γραφής με ανορθόδοξο τρόπο.

Εύχομαι και ελπίζω να σε φωτίσει ο Θεός και να το κατανοήσεις.

9 02 2011
Θεοδώρα

Απάντηση προς κ.Ταγαράκη

Γιατί βάζεις τη ταμπέλα του αιρετικού? Γιατί , τι φοβάσαι μη τυχόν μελετήσει τη Καινή διαθήκη κάποιος και δει την Αλήθεια?
Σ’ευχαριστώ!!!

9 02 2011
Tagarakis Christos

Τα σχόλια περιττεύουν. Έγραψα αρκετές δημοσιεύσεις επί του θέματος.

Μερικές υπάρχουν εδώ

http://www.antibaro.gr/author/155

Όποιος είναι αντικειμενικός και καλοπροαίρετος

μπορεί να δει την αλήθεια.

9 02 2011
Θεοδώρα

Η δεύτερη απάντηση πατήθηκε επιπλέον συγνώμη!!!
‘Γιατί λετε ότι χρησιμοποιώ με ανορθόδοξο τρόπο τα χωρία ?

10 02 2011
Θεοδώρα

@
Κύριε Ταγαράκη, θα σας πρότεινα προτού εκδόσετε το βιβλίο σας, να πάτε στο Νεπάλ, ή Ινδία για ένα μόνο μήνα και να μείνετε σε ένα Λεπροκομείο ή ορφανοτροφείο να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας.(Οι πάντες θα σας καλοδεχθούν) και μετά ελάτε να συνεχίσετε την εκδοση του βιβλίου σας. Οταν με το καλό επιστρέψετε , θα δείτε τα πράγματα διαφορετικά.

Εκεί θα καταλάβετε ότι δεν γνωρίζουν ούτε τον Χριστό ούτε καν που βρίσκετε η Ελλάδα( αν θέλετε πιστέψτε το) και όταν θα σας ρωτούν , ποιάς Θρησκείας είστε, θα σας απαντούν, μόλις τους λέτε είμαστε Χριστιανοί. Δηλαδή της Αδελφής Τερέζας την Θρησκεία?

Αυτό που θέλω να πω, εκεί έχουν συνδιάσει την Χριστιανοσύνη με υπηρεσία προς τον πλησίον, αυτό που ο Χριστός μας , μας καλεί να κάνουμε.
Ιακώβου 1.27-29
Θρησκεία καθαρή και αμόλυντη ενώπιον του Θεού και Πατέρα είναι αυτή’
να επισκέπτεται κανείς ορφανούς και χήρας εις την θλίψιν τους και να τηρει τον εαυτόν του αμόλυντον από τον κόσμον.

Αυτό και η μον.Γαβριηλία προσπάθησε να περάσει εκεί.

11 02 2011
Tagarakis Christos

Αγαπητή Θεοδώρα (16:54:48) : 11.02.2001 στο ρωτάω πάλι.

Μήπως είσε ξαδέλφη του … Misha;

Έχεις μπερδέψει πολλά θέματα, τα οποία είναι άσχετα μεταξύ τους .

13 02 2011
Θεοδώρα

@Ταγαράκης
Γιατί με ειρωνεύεστε ? αν δεν θέλετε να συνεχίσω, μπορείτε να μου το πείτε.

13 02 2011
egolpion

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ: http://egolpio.wordpress.com/2010/06/24/mavra_rouxa/