
ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΩΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΥ:
«Είδα τρομερά λάθη, φοβερές αμαρτίες, παρόλο πού κηρύττουν αγνότητα και αγιότητα. Είναι μόνο λόγια. Τα έργα απέχουν πολύ. Ψεύτικες διδασκαλίες πού μερικές φορές δεν τις άντεχα, πού δεν μπορούσα να τις δεχθώ. Ψεύτικες προφητείες. Έλεγαν για πράγματα πού θα συμβούν και δεν συνέβαιναν ποτέ. Έχουν πολλούς προφήτες. Κάτι σαν μέντιουμ. Είπαν προφητείες για το πρόσωπο μου, για την ζωή μου, πού δεν βγήκαν αληθινές.
»Είπαν προφητείες για τις έσχατες ημέρες, για πράγματα πού θα γίνουν πάνω στον πλανήτη μας και δεν συνέβησαν ποτέ.
Ένα παράδειγμα. Έχουν μια διδασκαλία, για την αρπαγή της Εκκλησίας. Από το 1987 που τους ακολούθησα, άκουα καθημερινά, Έρχεται ο Κύριος, αδελφέ! Έρχεται ο Κύριος! Να ετοιμασθούμε να φύγουμε για τον ουρανό. Μάλιστα προσδιώριζαν και την ημερομηνία περίπου. Με βάσι την χρονολογία του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, με πρόσθεσι σ’ αυτήν εβδομήντα ή ογδόντα ετών, αφαιρώντας, προσθέτοντας, πολλαπλασιάζοντας, κατέληξαν ότι το 1993 θα έλθη ο Ιησούς Χριστός και θα πάρη στο μεσουράνημα μόνο εμάς τους Πεντηκοστιανούς. Μόνο εμάς που είμαστε αναγεννημένοι, βαπτισμένοι με Άγιο Πνεύμα, που λέμε τα ακαταλαβίστικα, που λέμε ο ένας στον άλλο προφητείες. Περιμέναμε λοιπόν την αρπαγή της Εκκλησίας, η οποία φυσικά δεν συνέβη. Πέρασε το 1993 και αρπαγή δεν ήλθε. . . Να μη σας το πολυλογώ. Στο ότι απομακρύνθηκα από αυτούς, μία σημαντική αιτία ήταν οι ψευδοπροφητείες. . . . »







































Ο κάθε ορθόδοξος χριστιανός απαιτείται να θωρακίζει την πίστη του μέσα από την καθημερινή μελέτη της Αγίας Γραφής, ώστε να είναι σε θέση να προστατεύει τόσο τον ίδιο του τον εαυτό από διάφορους προσυλητισμούς, όσο και να αποκρούει αιρετικές πλάνες ομολογώντας και κηρύττοντας τον αληθινό Τριαδικό Θεό ανα πάσα στιγμή της ζωής του.
Η αλήθεια πηγάζει από τα αψευδή χωρία της Αγίας Γραφής, όπου το ψεύδος δεν έχει καμιά θέση.
Πρέπει, αλλά δεν γίνεται.
Μπορείτε να δείτε δύο έργα τρίτομα. Το ένα είναι του κ. Κοκκόρη Δημητρίου , Ορθοδοξία και Κακοδοξία.
Το άλλο είναι το έργο του θεολόγου-φιλολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου, Ερμηνεία δυσκόλων χωρίων της Γραφής ( γ’ τόμοι ), το οποίο, όμως, είναι στη καθαρεύουσα. Θα παρακαλούσαμε είτε τον συγγραφέα ή κάποιον άλλον, με άδεια του συγγραφέα, να μεταφέρει τους τρεις τόμους στην απλή ΔΗΜΟΤΙΚΗ , για να βοηθηθούν χιλιάδες συνάνθρωποί μας. Ελπίζουμε, στη συνέχεια, το έργο αυτό να αναρτηθεί και στο διαδίκτυο και να υπάρξουν και νέοι τόμοι με δύσκολα χωρία της Παλιάς και της Καινής Διαθήκης.
Μολις ειδα αυτο το βιντεο ενιωσα σαν να ειμαι στην κολαση! Η Παναγια να μας φυλαει!
ΕΙΜΑΙ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ,ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΤΗΛ.25510….. ΤΟ 1988 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΠΛΗΡΟΣΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΠΡΩΦΥΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙΦ.3, ΑΠΟ 7ΕΩΣ 13. ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΤΟ 1993ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΗΨΕ, ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ ΜΟΥ. ΖΑΧΑΡΙΑΣ, ΚΑΙΦ. 13ΟΝ,7ΕΩΣ-9,ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 1993,ΜΟΥΑΝΕΤΙΛΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΜΑΛΑΧΙΑΣ, ΚΑΙΦ, ΔΑΠΟ 2ΕΩΣ 4,–ΣΑΣ ΧΕΡΕΤΩ.
Αγαπητε μου Μιχαηλ, αυτα ειναι λογια του Κυριου (και οχι των πεντηκοστιανων) μεσα στην Αγια Γραφη (και οχι αοριστες αρλουμπολογιες που ακουγονται στις συναθροισεις αυτες).
Τα εδαφια που λες ειναι επαγγελίες του Κυρίου και οχι προφητείες ακριβως…..
” ΟΣΤΙΣ ΝΙΚΑ ΘΕΛΩ ΚΑΜΕΙ ΑΥΤΟΝ ΣΤΥΛΟΝ ΕΝ ΤΩ ΝΑΩ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΞΕΛΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΞΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΠ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΗΤΙΣ ΚΑΤΑΒΑΙΝΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΝΕΟΝ “.
Απευθυνεται στους ”νικητες”. Ο δρομος ομως για μας δεν τελειωσε ακομα…..
Αγαπητε μου Μιχαηλ.
Το “Ζαχαριας 13,7-9″ μιλαει για τον Ισραηλ που τελικα θα δεχτει τον Ιησου ως τον Μεσσια. Καμια σχεση με αυτα που λες. Εκτος και αν θες να μας πεις οτι σου “αποκαλυψε ” ο Κυριος οτι ο λαος Ισραηλ θα επιστρεψει σε Αυτον, αρα συμφωνουμε. Γιατι δεν βλεπω να λεει κατι αλλο το χωρίο.
Αγαπητε μου Μιχαηλ, τα εδαφια που λες δεν εχουν σχεση.
Δες τωρα και τα εδαφια που ειναι σχετικα με την εκκλησια και τα ειπε ο Κυριος μας……
”ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕ ΣΟΙ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ ΘΕΛΩ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΤ ΑΥΤΗΣ” (Ματθαιος 16,18)
Ωστε η εκκλησια δεν νικιεται ακομα και αν ανοιξουν οι πυλες του αδη και ερθουν οι δυναμεις του κακου εναντιων της….Γιατι?
Επειδη ο Κυριος ειπε…..”ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΘ ΥΜΩΝ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΑΜΗΝ” (Ματθαιος 28,20)
Επειδη ο Χριστος θα ειναι με την εκκλησια Του ολες τις μερες, απο το 33 που ιδρυθηκε μεχρι την συντελεια (χωρις διακοπες).
Ο Ιδιος ο Χριστος με ενα εδαφιο μονοκονδυλια πεταει εξω ΟΛΕΣ τις αιρεσεις του 16 ου αι. (Προτεσταντισμο), στους οποιους δεν εχει εφαρμογη αυτος ο λογος του Κυριου.
Οσο για ”προφητειες” των πεντηκοστιανων, να κλαψω ή να γελασω? Αρκετα ακουγα 10 χρονια…..τιποτα δεν εγινε. Μπορω να πω οτι εγιναν τα αντιθετα (περα απο τις αοριστολογιες τυπου τρεχαγυρευε).
Να σαι καλα και ο θεος να σε ευλογει.
ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
“ΕΙΜΑΙ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ,ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, ΤΗΛ.25510….. ΤΟ 1988 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΠΛΗΡΟΣΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΠΡΩΦΥΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙΦ.3, ΑΠΟ 7ΕΩΣ 13. ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΤΟ 1993ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΗΨΕ, ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ ΜΟΥ. ΖΑΧΑΡΙΑΣ, ΚΑΙΦ. 13ΟΝ,7ΕΩΣ-9,ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 1993,ΜΟΥΑΝΕΤΙΛΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΜΑΛΑΧΙΑΣ, ΚΑΙΦ, ΔΑΠΟ 2ΕΩΣ 4,–ΣΑΣ ΧΕΡΕΤΩ.”"
ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!
Αγαπητέ ‘Ελλην Ορθόδοξε, πιστεύω πως δεν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα αυτό της ορθογραφίας.Ο Μιχαήλ πρέπει πρώτα απ’όλα να μάθει την ΟΡΘΟΠΙΣΤΙΑ και την ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.Με μία λέξη την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Αυτά είναι απείρως σημαντικότερα και φαίνεται πως ο Μιχαήλ τα έχει χάσει.
Αν με το έλεος και την αγάπη του Θεού κάποτε τα βρεί,θα μπορέσει να διακρίνει πως οι ”αποκαλύψεις” που είδε,προέρχονται απο τον πονηρό που μετασχηματίζεται σε άγγελο φωτός όπως λέει ο Παύλος…
Αληθεια κ.Μιχαηλ αναρωτηθηκατε ποτε το εξης.
Πως ειναι δυνατον ενας ανθρωπος σαν κι εσας με τοοοοοοοοοοοοοσα ορθογραφικα λαθη που φανερωνουν παντελη ελλειψη της Ελληνικης Γλωσσας να καταλαβει την Αγια Γραφη (?)
Δεν περασε καθολου απο το μυαλο σας το εξης ερωτημα.
Μηπως βρισκομαι σε λαθος μερια (?)
Αγαπητέ ‘Ελλην Ορθόδοξε, πιστεύω πως δεν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα αυτό της ορθογραφίας.
ΑΠΑΝΤΩ.Ειναι αν θελεις να λες οτι κατανοεις την Αγια Γραφη και να μπαινεις σε διαλογο με αλλοθρησκους κιολας!!!!
Ο Μιχαήλ πρέπει πρώτα απ’όλα να μάθει την ΟΡΘΟΠΙΣΤΙΑ και την ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.Με μία λέξη την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
ΑΠΑΝΤΩ.Συμφωνω απολυτως
Αυτά είναι απείρως σημαντικότερα και φαίνεται πως ο Μιχαήλ τα έχει χάσει.
ΑΠΑΝΤΩ.Ο Μιχαηλ σιγουρα τα εχει χαμενα.Αυτο που πρεπει να κανει ειναι να γνωρισει την Ορθοδοξια και αν δεν του αρεσει τοτε να φυγει.
Αν με το έλεος και την αγάπη του Θεού κάποτε τα βρεί,θα μπορέσει να διακρίνει πως οι ”αποκαλύψεις” που είδε,προέρχονται απο τον πονηρό που μετασχηματίζεται σε άγγελο φωτός όπως λέει ο Παύλος…
ΑΠΑΝΤΗΣΗ.Αυτο μπορει να το διακρινει εφοσον δειξει ταπεινοτητα και ετσι τον βοηθησει ο Θεος οπως εκανε και με τοσους αλλους.Το να μην μπορει να γραψει ομως σημαινει οτι δεν μπορει ΟΥΤΕ να κατανοησει τι διαβαζει.Ας αναρωτηθει πρωτα απο ποιος την “πηρε” την Αγια Γραφη η δηθεν ”Εκκλησια” του.Αφου βρει οτι η Ορθοδοξη Εκκλησια ειναι πισω απο αυτο τοτε ας αρχισει απο εκει….
ΑΓΑΠΗΤΗΜΟΥ, ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΤΕ, ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ,ΠΡΩΤΟΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΔΙΜΟΤΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ,ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΙΝΑΙ, ΟΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟ ΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΘΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ, ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ,, ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ, ΕΛΑΒΕ ΧΑΡΗ, ΚΑΙ ΕΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ, ΚΑΙ ΧΩΡΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΜΕΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ, ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, Η ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΘΡΕΙΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ, ΚΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗ ΣΤΗΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΩΞΗΑ , ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΜΑΡΟΝΕΤΕ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΟΣΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΟΤΙ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΥΣΤΕΥΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΥΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ, ΟΤΙ ΠΠΙΟ, ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΗ ΤΑΞΙΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑΣΧΙΜΑΤΗΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΑΓΓΕΛΟ ΦΩΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΥΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΥΤΗ ΣΑΣ, ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΗΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤ ΟΜΟΙΩΣΗ ΑΥΤΟΥ, ΕΓΩ ΣΑΣ ΔΙΧΝΩ ΤΟ ΦΩΣ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΗΤΑΤΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ , ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ , ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΡΕΘΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΙΟΤΗ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΗΣΘΕ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣΑΣ ΚΑΜΝΕΤΕ, ΤΟ ΠΙΩΣ ΤΑΧΗ ΧΑΜΕΝΑ ΘΑ ΑΠΟΔΙΧΘΗ ΕΝ ΚΑΙΡΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΠΡΩΣΟΠΟ , ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΑΛΛΑ, ΦΑΝΕΡΟΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ , ΜΟΥΕΦΑΝΕΡΩΣΕ Ο ΘΕΟΣ , ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ <>>. ΕΑΝ ΕΣΗΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ. ΓΙΑΣΑΣ.
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ , Ο ΩΝ ,ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΗ ΘΑ ΜΟΥ ΣΕΡΝΑΤΕ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΚΑΝΟΠΟΙΗ, ΤΟΤΕ ΞΕΡΩΛΕΣ ΜΟΥ, ΟΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΤΑΧΩ, ΚΡΑΤΙΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΗ ΠΥΣΤΕΥΩ, ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΑΙ ΝΟΗΜΑ, ΠΑΛΛΗ ΓΙΑΣΑΣ, ΚΑΛΛΗ ΧΡΗΣΤΙΑΝΟΙ ΜΟΥ.
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ (20:08:23) :
ΑΓΑΠΗΤΗΜΟΥ, ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΑΤΕ, ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ,ΠΡΩΤΟΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΔΙΜΟΤΙΚΟΥ,
Αμα εισαι του Δημοτικου και μας λες τετοια πραγματα φαντασου να ησουνα του Πανεπιστημιου τι θα τραβουσαμε εδώ μαζι σου.
Εισαι του Δημοτικου και δεν εχεις καν πνευμα μαθητειας …Αντιθετα εχεις θρασσος και υβριζεις την Εκκλησια του Κυριου που ο ιδιος περιποιηθηκε με το Αιμα του.
ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΔΩ,ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΙΝΑΙ, ΟΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟ ΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΘΙΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ, ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ,, ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ, ΕΛΑΒΕ ΧΑΡΗ,
Από πού την ελαβε τη Χαρη;
Από αυτους που δεν εχουν καμμια σχεση με τον Κυριο.
ΚΑΙ ΕΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ, ΚΑΙ ΧΩΡΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ, ΜΕΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ, ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,
Εμεις που ειμαστε διαβασμενοι (εσυ μας λες διαβασμενους αλλα ανορθογραφοι δεν δειξαμε οτι ειμαστε) ξερουμε ότι η Ορθοδοξη Εκκλησια εχει Αποστολικη Διαδοχη και δεν φυτρωσε ξαφνικα όπως η δικη σου.
Η ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΘΡΕΙΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ, ΚΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗ ΣΤΗΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΩΞΗΑ ,
Αμαθεια και αγραμματοσυνη επικρατει σε εσας και αυτό φαινεται.Αντι να πεις ρε παιδια ενταξει δεν γραφω καλα πας να μας μαθεις και τι λεει η Α.Γραφη η οποια είναι σε Αρχαιο Κειμενο.Απο αυτό και μονο να καταλαβεις ποσο εξωπραγματικος εισαι.
ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΜΑΡΟΝΕΤΕ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΟΣΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ,
Ποια θρησκεια είναι μολυσμενη κυριε Αγραμματε;
Ξερεις ότι άλλο είναι η Εκκλησια και άλλο τα προσωπα;
Προφανως και δεν ξερεις και τα ταυτιζεις όπως ολες οι Αιρεσεις.
ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΟΤΙ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΥΣΤΕΥΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΥΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ, ΟΤΙ ΠΠΙΟ, ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΗ ΤΑΞΙΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ .
Αληθεια ;
Μηπως εξ ιδιων κρινετε τα αλλοτρια
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑΣΧΙΜΑΤΗΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΑΓΓΕΛΟ ΦΩΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΥΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΥΤΗ ΣΑΣ, ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΗΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ,
Αρκει να κοιταξετε τα αρρητα ρηματα που λετε όταν πεφτετε σε εκσταση.Μονον το τραγουδι δεν λετε τοτε «Chimo Bayo – Asi Me Gusta A Mi, exstacy extano…»1991.
ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤ ΟΜΟΙΩΣΗ ΑΥΤΟΥ, ΕΓΩ ΣΑΣ ΔΙΧΝΩ ΤΟ ΦΩΣ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΗΤΑΤΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ , ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ , ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΡΕΘΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΙΟΤΗ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΗΣΘΕ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣΑΣ ΚΑΜΝΕΤΕ, ΤΟ ΠΙΩΣ ΤΑΧΗ ΧΑΜΕΝΑ ΘΑ ΑΠΟΔΙΧΘΗ ΕΝ ΚΑΙΡΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΠΡΩΣΟΠΟ , ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΑΛΛΑ, ΦΑΝΕΡΟΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ , ΜΟΥΕΦΑΝΕΡΩΣΕ Ο ΘΕΟΣ , ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ >. ΕΑΝ ΕΣΗΣ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ. ΓΙΑΣΑΣ.
«Chimo Bayo – Asi Me Gusta A Mi, exstacy extano…»
28 02 2010
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ (20:26:53) :
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ , Ο ΩΝ ,ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΗ ΘΑ ΜΟΥ ΣΕΡΝΑΤΕ, ΕΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΚΑΝΟΠΟΙΗ, ΤΟΤΕ ΞΕΡΩΛΕΣ ΜΟΥ, ΟΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΤΑΧΩ, ΚΡΑΤΙΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΗ ΠΥΣΤΕΥΩ, ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΑΙ ΝΟΗΜΑ, ΠΑΛΛΗ ΓΙΑΣΑΣ, ΚΑΛΛΗ ΧΡΗΣΤΙΑΝΟΙ ΜΟΥ.
Το ονομα στο δωσανε υπο την μορφη εκστασης.Εxstacy extano….
Παιδια,ο Αποστολος των εθνων ο Θειος Παυλος ειπε ΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΜΕΤΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΝΟΥΘΕΣΙΑΣ ΠΑΡΑΙΤΟΥ.Οπως καταλαβαινετε πρεπει να προσευχομαστε για τον εξω του νυμφωνος Χριστου,Μιχαηλ να επιστρεψει στον Ενα και Αληθινο Ποιμενα.τον Χριστο!Να επιστρεψει στη Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια!
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΟΤΙ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΚΥΡΙΟΥ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΔΑΤΕ ΟΘΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΚΑΙ ΟΥΤΕΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΩΙΣΗ,//////ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗ? ΣΑΣΛΕΓΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟ, ΟΤΑΝ ΑΝΕΤΗΛΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑ ΑΥΤΟΝ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΒΡΕΘΙΚΕ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΑΤΕΛΩΝ ΗΛΙΟΣ, ΕΓΩ ΑΠΛΟΣ ΔΗΤΗΣ ΕΙΜΟΥΝΑ ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΗΠΤΟ, ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΠΕΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΤΙΜΑΖΕΤΕ.
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΟΤΙ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ,
Εὐχαριστῶ ποὺ τὸ ἐπιβεβαιώνεις!
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΚΥΡΙΟΥ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΣΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΔΑΤΕ ΟΘΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ, ΚΑΙ ΟΥΤΕΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΩΙΣΗ,//////
Ἐμεῖς εἴμαστε στὴν Ἐκκλησία αὐτῶν ποὺ τὸν εἶδαν καὶ τὸν ψηλάφησαν μὲ τὰ χεράκια τους.Ἔπειτα αὐτοὶ ποὺ τὸν ψηλάφησαν μὲ τὰ χεράκια τους χειροτόνησαν τοὺς πρεσβυτέρους μας ἀπὸ τὸν πρῶτο αἰῶνα μέχρι σήμερα.
Ἐσεῖς οὔτε οἴδατε/εἴδατε τὸν Κύριο οὔτε καὶ εἶστε στὴν Ἐκκλησία που θεμελίωσε ὁ ἴδιος!Μὴν μιλᾷς λοιπὸν γιὰ πράγματα τὰ ὁποῖα οὐκ οἶδᾳς!
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΤΗΝ ΧΑΡΗ? ΣΑΣΛΕΓΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟ,
Ἡ Χάρις τοῦ ΚΥΡΙΟΥ δίδεται μέσα στὴν Ἐκκλησία του.Ἐκτὸς Ἐκκλησίας δὲν ἔλαβες καμμία ΧΑΡΗ τοῦ ΚΥΡΙΟΥ μας. Ἄλλου κυρίου χάρη ἔλαβες καὶ ἀλλουνοῦ εἶσαι δοῦλος καὶ σὲ ἄλλους κάνεις χάρες!!
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΟΤΑΝ ΑΝΕΤΗΛΕ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑ ΑΥΤΟΝ, ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΒΡΕΘΙΚΕ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΗ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΑΤΕΛΩΝ ΗΛΙΟΣ,
Ἄραγε γινώσκεις ἃ ἀναγινώσκεις;
Ἡ Ἑρμηνεία τῆς Α.Γραφῆς προυποθέτει τὴ συμβολὴ τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας ἀλλιῶς μπορεῖ κάποιος νὰ βγάλει 10000 διαφορετικὲς ἑρμηνεῖες σὲ ἕνα μόνο χωρίο.
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΕΓΩ ΑΠΛΟΣ ΔΗΤΗΣ ΕΙΜΟΥΝΑ ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΗΠΤΟ, ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΠΕΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΤΙΜΑΖΕΤΕ.
Δὲν σὲ ἐμπαίζει καὶ δὲν σὲ ἀτιμάζει κανένας.Ἐμεῖς σου λέμε μὲ ἁπλὰ λόγια ὅτι ἔχεις πέσει θῦμα.Μᾶς ξενίζει τὸ γεγονὸς ποὺ μιλᾷς γιὰ τὴν Α.Γραφὴ καὶ θέλεις νὰ μᾶς πεῖς δικά σου πράγματα καινοτομίες ἀνθρώπων.
Ἐντύπωση μας προκαλεῖ ποὺ σὲ δυὸ σειρὲς ἔχεις πολλὰ ὀρθογραφικὰ λάθη καὶ δημιουργεῖται τὸ ἐρώτημα πῶς ἕνας ἄνθρωπος σὰν κι ἐσένα μπορεῖ νὰ καταλάβει τὸ Ἀρχαῖο Κείμενο τῆς Α.Γραφῆς.
Αγαπητε Μιχαηλ, και στην ορθοδοξη εκκλησια λαμβανουμε χαρη. Δεν ειναι προνομιο των πεντηκοστιανων μονο. Και στην Ορθοδοξη εκκλησια χρησιμοποιουμε την Αγια Γραφη.
Λες οτι σε ατιμαζουμε, ενω εσυ θυμασαι τι εγραψες παραπανω?
”Η ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΘΡΕΙΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΝΟΙΑ, ΚΑΙ ΑΜΑΘΕΙΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗ ΣΤΗΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΩΞΗΑ , ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΜΑΡΟΝΕΤΕ, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΟΣΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΟΤΙ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΥΣΤΕΥΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΥΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ, ΟΤΙ ΠΠΙΟ, ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΨΥΧΗ ΤΑΞΙΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑΣΧΙΜΑΤΗΖΕΤΑΙ ΕΙΣ ΑΓΓΕΛΟ ΦΩΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΥΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΥΤΗ ΣΑΣ, ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΝ ΔΗΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤ ΟΜΟΙΩΣΗ ΑΥΤΟΥ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΡΕΘΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΙΟΤΗ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΗΣΘΕ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑΣΑΣ ΚΑΜΝΕΤΕ,”
Θρησκευτικη αγνοια σε τι? Μιλας και για μολυσμο και γινεσαι κριτης (χωρις να το θελεις). Ο αγρος του Κυριου εχει και ζιζανια, το διχτι του εχει και καλα ψαρια και αχρεια. Ο Κυριος το λεει. Ολοι προσπαθουμε να γινουμε με την χαρη του ολοενα και καλυτεροι, αναγνωριζοντας τις πτωσεις μας και επικαλουμενοι την χαρη του. Και σαφως δεν ειναι τα πραγματα οπως σου τα εχουν παρουσιασει οι υποκριτες ”καθαροι” πεντηκοστιανοι και τα λοιπα σπερματα του Προτεσταντισμου.
Λες ακομα οτι επικαλουμαστε τον σατανα. Αυτο που λες λυπει παρα πολυ τον θεο. Και δειχνει και τον φανατισμο που μεταφερουν οι ψευδαποστολοι στους αφελεις ανθρωπους. Δυστυχως αυτο ειναι το εργο τους.
Υγ. Δες το εδαφιο που λεει ο Κυριος στους αποστολους, και σκεψου αν εχει εφαρμογη στις αιρεσεις του Προτεσταντισμου.
”ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΘ ΥΜΩΝ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΑΜΗΝ” (Ματθαιος 28,20)
Επειδη ο Χριστος θα ειναι με την εκκλησια Του ολες τις μερες, απο το 33 που ιδρυθηκε μεχρι την συντελεια (χωρις διακοπες).
Ο Ιδιος ο Χριστος με ενα εδαφιο μονοκονδυλια πεταει εξω ΟΛΕΣ τις αιρεσεις του 16 ου αι. (Προτεσταντισμο), στους οποιους δεν εχει εφαρμογη αυτος ο λογος του Κυριου.
Πρεπει ο αγαπητος Μιχαηλ να ξεχωρισει το δογμα απο τα προσωπα. Το δογμα ειναι που μας ενδιαφερει. Αυτο θα εξετασουμε. Και ας αρχισει ο καθενας απο το δογμα του. Ο Ορθοδοξος να ερευνησει το δογμα του, ο Πεντηκοστιανος το δικο του, ο Μαρτυρας της Σκοπιας το δικο του κτλ. Τα προσωπα του καθε δογματος δεν αντικατοπτριζουν και την αληθεια του δογματος. Δεν υπαρχει εκκλησια ”καθαρων”. Παντου υπαρχουν ειλικρινεις και ανειλικρινεις. Δεν ειναι σε μας, αγαπητε μου Μιχαλη, να εκριζωνουμε τα ζιζανια. Ειναι δουλεια του Κυριου που θα την κανει στο τελος. (Οχι οτι δεν θα κατακρινουμε την αμαρτια και την παραβαση). Ακομα και στην πρωτη εκκλησια, στην εκκλησια που εζησαν μεσα οι ιδιοι οι αποστολοι, δεν ηταν η εκκλησια των ”καθαρων”. Τα παραδειγματα που αναφερει η ιδια η Καινη Διαθηκη ειναι πολλα. Αν την διαβαζεις, θα τα βρεις. Η δικη μας ”δουλεια” ειναι να ακουμε το θελημα του θεου, και με την χαρη του να το πρατουμε στην ζωη μας προς δοξα του. Αυτο που εκαναν ολοι οι αγιοι και εγιναν παραδειγματα προς μιμηση σε ολους μας.
Και φυσικα λεξοντας να εξετασουμε το δογμα μας, εννοω να εξετασουμε αν συμφωνει με την χριστιανικη πιστη. Οχι με τα καταστατικα του καθε ενα. Να δουμε αν αυτα που μας διδαξαν, αν αποδεικνυονται ή αν τα λενε απο μονοι τους. Τουλαχιστον, αυτο εκανα και κατεληξα στην ορθοδοξη πιστη. Για αυτο και ειμαι πλεον σιγουρος οτι ”ουρανος καθαρος αστραπες δεν φοβαται”. Τωρα πλεον εχουμε απαντησεις.
ΜΕ ΑΝΑΝΚΑΖΗΣ ΝΑ ΣΗΝΕΧΗΣΩ, ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΣΑΦΗΣ, ΕΓΩ ΘΡΕΙΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΑΛΗΤΗΣ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΤΕ, ΟΠΩΣ ΠΕΝΤΥΚΟΣΤΙΑΝΟΙ,ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΙΡΕΣ ΤΟΥΙΑΧΩΒΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ,ΜΟΡΜΟΝΟΥΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣΚΑΙ ΟΠΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ , ΑΥΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΡΩΣΙΚΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ Π ΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕ ΛΕΓΗ, ΙΔΟΥ ΕΓΩ, ΚΑΙ ΜΑΖΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ, ΟΥΔΗΣ ΟΜΟΙΟΣ, ΤΟΥΤΡΙΣΗΛΙΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΤΗΣ ΧΕΡΕΣΤΑΙ ΔΙΚΕ ΣΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ, Ο ΘΕΟΣΜΟΥ, ΟΘΕΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΛΩΝ ΤΩΝ ΑΣΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΗ, ΟΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΘΕΟΣ? ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ,ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΣΑΣ ΟΘΕΟΣ ΝΑ ΦΗΛΑΓΗ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΗΣΚΕΤΕ, ΑΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΗΣ ΣΑΣ, ΓΙΑΣΑΣ.
Εισαι φανατισμενος. Δεν μου λες? Απο που και ως που ”συναγωγη του σατανα” η ορθοδοξια? Ποιο ειναι το ονομα του Θεου σου? Απο που και ως που ”αιρεση” η ορθοδοξια? Κατσε λιγο γιατι θα πεσω κατω απο τα γελια…..
Ποια συναθροιση ακολουθεις ή μηπως εισαι ”εκκλησια” απο μονος σου?
Ασε τους φανατισμους και μιλα με στοιχεια. Ή μηπως δεν στο φανερωσε ο θεος σου?
ΕΣΗΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΕΝΤΟΙΚΟΣΤΙΑΝΟΙ ΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΧΩΒΑΔΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΗΡΑΣΑΤΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΣΑΤΕ ΑΥΤΑ ΕΙΣ ΚΛΗΡΩΝ, ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΟΙΡΗΚΗ, ΤΟΣΩΜΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΕΝ ΔΥΝΑΣΤΕ ΝΑ ΜΟΛΗΝΕΤΕ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΣΗ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΒΙΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ, ΑΙΡΕΤΕΣΤΟΥ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΤΕΡΜΑ ΛΟΙΠΟΝ.
Τραχώνι,τραχώνι….;
Τα στοιχεια σου ειναι ”συγκλονιστικα”…..στον διαλογο εισαι απιαστος. Μπραβο σου…..Εγω λεω δημοσια οτι ημουν πεντηκοστιανος και τωρα ορθοδοξος. Εσυ γιατι κρυβεσαι? Και σε ρωταω, απο που και ως που αιρεση η ορθοδοξη εκκλησια?
Κοιτα φιλαρακο, δεν θα το παιζεις τρελακιας εδω μεσα. Δικαιωμα σου να λες οτι θες, αρκει να το τεκμηριωνεις. Αν κρινω και απο οσα ειχες γραψει παραπανω, δεν εχεις ιδεα απο την Αγια Γραφη, κατα την αποψη μου.
Μιχαηλ εχεις ξεφυγει τελειως αφου λες οτι η Ορθοδοξια ειναι αιρεση.Τι εγινε,σηκωθηκαν τα ποδια να χτυπησουν το κεφαλι?Καποτε,εκτος απο ναρκομανης ημουν και ΑΘΕΗ,ομως ειτε απο ενστικτο ειτε απο θεικη ενεργεια (το πιθανοτερο),εδιωχνα μακρια μου καθε αιρετικο που τυγχανε να με πλησιασει και ειδικα τους ιεχωβαδες.Η Ορθοδοξια εκτος απο δογμα ειναι και Αποκαλυψη 2010 ετων εκ του Πατρος των Φωτων,προς το ανθρωπινο γενος.Εσενα Μιχαηλ.αυτα που πιστευεις ποσων ετων ειναι?
ΜΑ ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ Ο ΜΙΧΑΗΛ.
ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΤΣΙ.
ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΔΙΕΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΕ ΕΝΔΥΜΑ ΑΓΙΑΣ ΑΓΡΑΦΗΣ.
ΜΕΙΧΑΙΛ ΕΓΟ ΗΜΕ ΜΑΖΥ ΣΟΥ!!!
Μιν Μαςασ κάθώλου!!!
http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002014C.gif
Axaxa, Τερτυλιανε………
Μα είναι πεντηκοστιανός ή ο “βασιλιάς Ιω.” με άλλη …χλαμύδα; Γιατί αυτή η γραφή και οι τρόποι έκφρασης μου είναι γνωστοί και απ’αλλού…
κατά τα άλα σειμφονό με τερτιλοιανώ!
ο Βασιληάς, ο βασιληάς!!!
( http://egolpio.wordpress.com/2010/02/24/skopia_apat/#comment-8478 )
Αυτά τα έγραφα πριν παρουσιαστεί ο κ. Μιχάλης από την Αλεξανδρούπολη.
Ποια χαρακτηριστικά των αιρέσεων βλέπουμε στην αρθρογραφία του ;
1) Μίσος κατά της Ορθόδοξης Εκκλησίας, των ιερέων και γενικά των Ορθοδόξων Χριστιανών. Πουθενά η συμπάθεια και η αγάπη του Ιησού Χριστού…Οι αιρέσεις προσπαθούν να παρουσιάσουν τον κόσμο έξω από αυτές ως “βρωμερό” , “σιχαμερό” , χαρακτηρίζουν όλους τους ανθρώπους έξω από αυτές ως “αποστάτες”, ” ειδωλολάτρες”, “πόρνους”, “μοιχούς”, “σκουλήκια” και ένα άλλο σωρό κοσμητικά επίθετα για να κρατούν ΟΜΗΡΟΥΣ τα μέλη τους, γκετοποιημένα και χωρίς προσωπικότητα, με μανιχαϊστικές και ευσεβιστικές αντιλήψεις, ώστε να υπηρετούν πειθήνια κάποιους αυτόκλητους “ποιμένες” χωρίς καμία Αποστολική εξουσία.
2)Καλλιέργεια συμπλέγματος “ανωτερότητας”, δηλαδή ” είμαι αμόρφωτος σαν τους Αποστόλους, βλέπω οράματα όπως οι Απόστολοι, έχω απευθείας εντολές από τον Θεό ” κλπ. Αυτά τα συναντά κανείς σε πολλές δυτικόφερτες και αμερικανόφερτες αιρέσεις, δηλαδή η “θεοποίηση μιας εμπειρίας” παρόλο που η Αγία Γραφή μας προτρέπει να δοκιμάζουμε εάν τα πνεύματα είναι εκ Θεού, και ότι ο Διάβολος μετασχηματίζεται σε “άγγελο φωτός” για να παραπλανήσει τους πιστούς.
3)Αυτά όλα που γράφουμε ο κ. Μιχάλης θα τα εκλάβει ως “ειρωνείες”, ως “μαρτύριο υπέρ Ιησού Χριστού”, ως ” διωγμό” , χωρίς να μπει στο κόπο να ψάξει εάν αυτά που του σερβίρουν οι ψευτοποιμένες κάθε ψευτοχαρισματικής κίνησης είναι σύμφωνα με την Αγία Γραφή και την “άπαξ παραδοθείσα τοις αγίους πίστη” ( Ιούδα, 3 ), την οποία διαφυλλάττει η Ορθόδοξη Εκκλησία , με τη χάρη και την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος ( Ιωάννη, 14:16 και 16:13 ).
4) Ο κ. Μιχάλης, ο Ηλίας και πολλοί άλλοι που πέρασαν από εδώ διδάσκουν με τον τρόπο τους γιατί η ΕΑΕΠ ( και κάθε νεοφανής αίρεση ) δεν έχει το Πνεύμα του Θεού. Γιατί, απλά καλλιεργεί εξωτερικά ένα ψευτοχάρισμα και ξεχνά την Αγάπη ( Κορινθίους, κεφάλαιο 13 ). Γιατί καλλιεργεί τον Φαρισαϊσμό, την υπεροψία, την αλαζονεία και δεν διδάσκει αγάπη και ταπεινοφροσύνη. Και, πως, άραγε θα το κατόρθωνε αυτό χωρίς την ησυχαστική παράδοση και την Μυστηριακή ζωή , παρά μόνο με εκβιασμό στην επίδειξη “χαρισμάτων” ( ψευτογλωσσολαλιά ) και ψευτοοραμάτων – ψευτοπροφητειών ;
Υ.Γ Και μια ερώτηση προς το Εγκόλπιο :
Γιατί ο “αιρετικός με τα αιρετικά του αποτυπώματα” κάνει επίθεση στον ψευτοθεραπευτή – πεντηκοστιανό Μπέννυ ΧΙνν ; Μήπως και αυτός δεν ανήκει στο παγκόσμιο πεντηκοστιανό κίνημα ; Μήπως και αυτός δεν μιλάει για Ιησού Χριστό και Αγία Γραφή ; Μήπως και αυτός δεν “γλωσσολαλεί” ; Μήπως και αυτός δεν κάνει τα “σημεία” του κατά Μάρκον Ευαγγελίου ; Ή μήπως οι κρυμμένοι ΕΑΠίτες ψευτοποιμένες μπλόγκερς ( δήθεν υπερδογματικοί ) δεν μπορούν να αποβάλλουν το μίσος κατά των άλλων πεντηκοστιανών αιρέσεων, τους οποίους μόνο επικαλούνται για τα παγκόσμια ποσοστά ;
ΚΑΜΙΑ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΘΡΕΙΣΚΗΑ ΔΕΝ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΧΗΡΗΣΤΗ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΕΙΜΑΙ 61, ΕΤΩΝ ΜΑΡΤΗΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΩΡΦΟ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ, ΧΑΡΙΤΕ ΕΝΙΚΗΣΑΤΕ, ΕΙΠΑ ΟΜΩΣ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ, ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕΡΩΣΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΓΝΩΡΙΣΑ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΗΑ ΜΟΥ, ΕΠΕΣΑ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΞΟΠΛΗΣΜΕΝΟ ΣΕ <<< ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΛΕΩ ΣΩΣΤΑ, ΣΕ ΕΝΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΚΝΙΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟ, ΕΝΩ ΕΓΩ,ΕΧΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΟΙΚΟ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΙΡΕΣΕΙ , ΘΥΜΑΤΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΚΑΙ ΒΡΙΚΑΤΕ ΕΜΕΝΑ, ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΕΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΥΔΕΥΕΤΕ, ΣΤΑ ΧΡΩΝΙΑ ΜΟΥ ΛΗΓΟΙ ΒΓΑΖΑΝ ΤΟ ΔΙΜΟΤΙΚΟ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΕΣΤΕ ΟΤΗ ΘΕΛΕΤΕ, ΕΤΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΙΟΣ, ΕΣΗΣ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΧΤΙΠΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΜΠΑΛΟΝΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ,, ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟ , ΧΑΡΗΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΗ ΝΗΚΗ ΣΑΣ ΑΛΩΣΤΕ ΚΑΛΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΣΩΘΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ, ΠΑΡΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΣΑΠΟΙΩ ΚΟΡΜΗ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΗΣΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΗ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟ ΣΑΣ. ΕΜΕΝΑ ΑΣ ΜΕ ΣΤΗΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΓΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ, ΓΙΑΣΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΗΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ, ΧΑΡΙΤΕ ΝΙΚΗΣΑΤΕ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΜΕΜΦΕΤΑΙ Κ ΜΙΧΑΗΛ.
ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΤΕ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΒΡΙΣΕ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΑΣ ΒΡΙΖΕΙ!!! ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟ ΣΑΣ ΕΙΠΑΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΟΝΤΩΣ ΕΙΣΤΕ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΓΑΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΣΑΣΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΚ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ.
ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΤΕ ΜΠΑΛΟΝΑΚΙΑ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΓΑΤΕ.ΘΑ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΕΝΤΟ ΜΑΣ ΣΚΕΠΤΩΜΕΝΟΙ “ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΠΑΛΟΝΑΚΙΑ ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ”.ΠΕΤΑΕΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΘΑ ΛΕΜΕ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΟΓΜΑ.
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΕΚ ΚΑΡΔΙΑΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΗΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΓΙ ‘ΑΥΤΟ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΗ ΠΡΟΣΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΥΣΗ ΤΗΣ ‘ΑΥΘΕΝΤΙΑΣ’ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΑΘΗΤΟΥΣ, ΒΛΕΠΕ ΠΑΠΙΣΜΟ ΚΑΙ Σ.Ι.Α ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΘΙΞΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΕΔΑΦΙΑ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ:
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗ΄:
ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο ΘΕΟΣ,
ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΘΕΝΗ
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΗ
ΤΑ ΙΣΧΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΕΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΥ-
ΘΕΝΗΜΕΝΑ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΟΝΤΑ, ΔΙΑ
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΑ ΟΝΤΑ.
Α ‘ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α:27
ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ (ΕΛΛΗΝ) ΟΡΘΟΔΟΞΕ.
ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΣ.
ΕΓΩ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΘΕΝΤΑ, ΑΛΛΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.
ΕΠΙΣΗΣ: ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ, ΟΤΙ ΑΥΤΩΝ ΕΣΤΙΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ε : 3
ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΦΕΛΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΩΡΦΩΤΟΙ
ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕ ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ
ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΜΩΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ‘ ΔΙΥΛΙΖΑΝ ΤΟΝ ΚΟΝΟΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟ’ ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ , ΚΑΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΡΙΟ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
ΟΠΩΣ: ΓΙΑΤΙ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ
ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΦΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ : ΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΠΙΣΤΕΥΣΑΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΜΕΝΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ
ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΒΑΠΤΙΖΟΝΤΟ ΑΝΔΡΕΣ
ΤΕ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,
ΠΡΑΞΕΙΣ Η : 12
Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΕΦΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΤ’ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ. ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΧΛΙΑΡΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ : ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΓΑΜΟ,
ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ
ΠΡΟΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ : ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ, ΟΤΙ ΟΣΤΙΣ ΧΩΡΙΣΘΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΑΥΤΟΥ, ΠΑΡΕΚΤΟΣ ΛΟΓΟΥ ΠΟΡΝΕΙΑΣ, ΚΑΜΝΕΙ ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΜΟΙΧΕΥΗΤΑΙ
ΚΑΙ ΟΣΤΙΣ ΛΑΒΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΗ , ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΙΧΟΣ.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ε : 32
ΕΠΙΣΗΣ : ΕΙΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΝΥΜΦΕΥΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΩ, ΟΥΧΙ ΕΓΩ, ΑΛΛ’ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΝΑ ΜΗ ΧΩΡΙΣΘΗ Η ΓΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ.
Α’ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Ζ : 10
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΙΡΕΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΘΕΝ. ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΑΙΡΩ : ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ
ΑΦ-ΑΙΡΩ ΚΑΙ ΑΝ-ΑΙΡΩ. ΠΟΙΟΣ ΑΦΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΙΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ;
ΞΥΠΝΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ. Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΧΛΙΑΡΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΟΛΛΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ(ΚΟΙΝΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ).
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ( ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ) ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΣΜΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙΛΕΩΣΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΡΟ ΕΚΠΛΗΞΕΩΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΣΟΒΑΡΕΣ ΜΟΝΟ!!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ :
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΛΟΙΠΟΝ Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΩ ΟΡΘΟΔΟΞΗ :
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΘΙΞΑ ΚΑΠΟΙΟΝ. ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ , ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΕΝΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟΤΟΜΑ.
Δεν το μπορώ το πολύ μελό! Ο ένας με τα μπαλονάκια και τα πάθη του Ιώβ, ο άλλος αγνός αναγνώστης της Γραφής, υπερασπιστής των αδικημένων πτωχούληδων και κατακεραυνωτης των κακών ορθοδόξων.
Τώρα να, θα σκάσει μύτη και ο Ανέστης Βλάχος με το γυάλινο το μάτι.
χαχαχαχαχχαχαχαχα!!! Αυτό θα πει δογματική αντιπαράθεση!!!
Αναγνωστης της Γραφης (18:11:36) :
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΘΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΕΚ ΚΑΡΔΙΑΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΗΜΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΓΙ ‘ΑΥΤΟ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΗ ΠΡΟΣΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΥΣΗ ΤΗΣ ‘ΑΥΘΕΝΤΙΑΣ’ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΙΕΡΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ.
† ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ Η ΟΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ.ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ.
ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΑΘΗΤΟΥΣ, ΒΛΕΠΕ ΠΑΠΙΣΜΟ ΚΑΙ Σ.Ι.Α ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
† ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΕΝ ΣΥΝΟΛΩ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ. ΑΛΑΘΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΙΔΡΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥ .
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΘΙΞΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΕΔΑΦΙΑ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ:
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗ΄:
ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο ΘΕΟΣ,
ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΘΕΝΗ
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΗ
ΤΑ ΙΣΧΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΕΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΥ-
ΘΕΝΗΜΕΝΑ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΟΝΤΑ, ΔΙΑ
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΑ ΟΝΤΑ.
Α ‘ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α:27
† ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ.
ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΔΩ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΩΡΟ.
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΟΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ.ΑΛΛΟ ΛΟΙΠΟΝ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΓΝΗ ΚΑΡΔΙΑ.ΜΗΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟΝ ΑΓΡΑΜΜΤΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ Ο ΘΕΟΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΕΛΕΞΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ.
ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ (ΕΛΛΗΝ) ΟΡΘΟΔΟΞΕ.
ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ
ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΣ.
† ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.ΕΓΩ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΙΧΑΗΛ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΤΟΤΕ ΑΣ ΜΗΝ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΘΟΛΟΥ Ο ΜΙΧΑΗΛ.
ΕΓΩ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΘΕΝΤΑ, ΑΛΛΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ.
† Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ Α.Γ.
ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΣΑΡΕΙ ΜΙΑ ΟΧΙ ΣΩΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΥΣΑ.
ΑΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο Κ.ΜΙΧΑΗΛ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΤΙ «ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΘΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΠΙΣΗΣ: ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ, ΟΤΙ ΑΥΤΩΝ ΕΣΤΙΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ.
ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ε : 3
† ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗ ΑΝΟΡΘΓΡΑΦΙΑ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ!!!
ΟΙ ΠΤΩΧΟΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΦΕΛΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΩΡΦΩΤΟΙ
† ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΤΟΤΕ Ο ΑΠ.ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΚΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΜΑΚΑΡΙΟΙ!!!
ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕ ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ
ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΜΩΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ‘ ΔΙΥΛΙΖΑΝ ΤΟΝ ΚΟΝΟΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΑΝ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟ’ ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ , ΚΑΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΟΡΙΟ.
† ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΠΩΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΟ Ο ΑΛΛΟΣ.ΕΣΥ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΞΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ!!!
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
† ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. Β΄ΘΕΣ2,15 Ἄρα οὖν, ἀδελφοί, στήκετε, καὶ κρατεῖτε τὰς παραδόσεις ἃς ἐδιδάχθητε εἴτε διὰ λόγου εἴτε δι’ ἐπιστολῆς ἡμῶν.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑ ΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ.
ΟΠΩΣ: ΓΙΑΤΙ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΡΕΦΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ
ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΦΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΦΗΒΟΙ.
† ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ.ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ. ΟΤΑΝ ΕΝΝΟΕΙ «ΟΙΚΟΣ» ΕΝΝΟΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΣΤΗΝ Π.Δ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΠΕΙΤΑ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ : ΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΠΙΣΤΕΥΣΑΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΜΕΝΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ
ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΒΑΠΤΙΖΟΝΤΟ ΑΝΔΡΕΣ
ΤΕ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,
ΠΡΑΞΕΙΣ Η : 12Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΕΦΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΤ’ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
† ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΣΘΗΚΑΝ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΟΤΑΝ ΣΤΑ ΕΘΝΗ ΤΟΤΕ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΝ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΟΜΩΣ Η ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΝΗΠΙΟΒΑΠΤΙΣΜΟ;
.
ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΧΛΙΑΡΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
† ΟΙ ΧΛΙΑΡΟΙ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΠΤΙΣΘΗΚΑΝ ΜΙΚΡΟΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΣΘΗΚΑΝ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΑΝ!!!
ΠΕΡΙ ΓΑΜΟΥ : ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΙΝΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ ΓΑΜΟ,
ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ
ΠΡΟΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
† Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑ ΥΠΗΡΞΕ Η ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΡΑΦΗ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Η ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΠΗΡΧΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ : ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ, ΟΤΙ ΟΣΤΙΣ ΧΩΡΙΣΘΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΑΥΤΟΥ, ΠΑΡΕΚΤΟΣ ΛΟΓΟΥ ΠΟΡΝΕΙΑΣ, ΚΑΜΝΕΙ ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΜΟΙΧΕΥΗΤΑΙ
ΚΑΙ ΟΣΤΙΣ ΛΑΒΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΗ , ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΙΧΟΣ.
ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ
ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ε : 32
ΕΠΙΣΗΣ : ΕΙΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΝΥΜΦΕΥΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΩ, ΟΥΧΙ ΕΓΩ, ΑΛΛ’ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΝΑ ΜΗ ΧΩΡΙΣΘΗ Η ΓΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ.
Α’ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Ζ : 10
† ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΠΡΙΝ. ΤΟ Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Ζ:9 εἰ δὲ οὐκ ἐγκρατεύονται, γαμησάτωσαν· κρεῖσσον γάρ ἐστι γαμῆσαι ἢ πυροῦσθαι.
ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ «ΕΙ ΔΕ» ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΕΑΝ» ΔΕΝ ΕΓΚΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΣ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΚΡΕΙΣΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣ ΓΑΜΟΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΥΡΠΟΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΣΑΡΚΙΚΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ;
ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΗΡΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟ Α΄ΚΟΡΙΝΘ Ζ:8;
ΜΗΠΩΣ ΣΤΗ ΧΗΡΑ ΤΟΥ (Α΄ΚΟΡΙΝΘ Ζ:8 Λέγω δὲ τοῖς ἀγάμοις καὶ ταῖς χήραις, καλὸν αὐτοῖς ἐστιν ἐὰν μείνωσιν ὡς κἀγώ.) ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ;
ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ «ΕΑΝ» ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΡΗΜΑ «ΜΕΙΝΩΣΙΝ» ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΕΓΚΛΙΣΗ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ;
ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΕΚΕΙ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΟΤΕ ΓΑΜΗΣΑΤΩΣΑΝ!!!
ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΙΡΕΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΘΕΝ. ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΑΙΡΩ : ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ
ΑΦ-ΑΙΡΩ ΚΑΙ ΑΝ-ΑΙΡΩ. ΠΟΙΟΣ ΑΦΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΙΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ;
ΞΥΠΝΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
† ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.
Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ,
† ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΑΠΟΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ.ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΟΥΤΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΧΛΙΑΡΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΟΛΛΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ(ΚΟΙΝΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ).
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ( ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ) ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΣΜΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΞΙΛΕΩΣΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΡΟ ΕΚΠΛΗΞΕΩΣ.
† ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΩΖΕΙ.
ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΣΟΒΑΡΕΣ ΜΟΝΟ!!
ΠΑΡΑΘΕΤΩ : ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ, ΟΤΙ ΟΣΤΙΣ ΧΩΡΙΣΘΗ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΑΥΤΟΥ, ΠΑΡΕΚΤΟΣ ΛΟΓΟΥ ΠΟΡΝΕΙΑΣ, ΚΑΜΝΕΙ ΑΥΤΗΝ ΝΑ ΜΟΙΧΕΥΗΤΑΙ
ΚΑΙ ΟΣΤΙΣ ΛΑΒΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΗ , ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΙΧΟΣ.
ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ
ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ε : 32
† ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΝΑ ΣΤΟ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ; ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΤΡΟΠΙΚΟ ΕΠΙΡΡΗΜΑ «ΠΑΡΕΚΤΟΣ».ΝΑ ΟΡΙΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ «32 ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ παρεκτὸς λόγου πορνείας, ποιεῖ αὐτὴν μοιχᾶσθαι, καὶ ὃς ἐὰν ἀπολελυμένην γαμήσῃ μοιχᾶται.».
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΧΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΧΕΙΑΣ ΤΗΝ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΣΤΗ ΜΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΩΣ ΣΥΖΥΓΟ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΜΟΙΧΕΙΑ.
ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΔΗΛ ΗΤΑΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ;
π παντελεήμων (22:28:17) :
Δεν το μπορώ το πολύ μελό! Ο ένας με τα μπαλονάκια και τα πάθη του Ιώβ, ο άλλος αγνός αναγνώστης της Γραφής, υπερασπιστής των αδικημένων πτωχούληδων και κατακεραυνωτης των κακών ορθοδόξων.
Τώρα να, θα σκάσει μύτη και ο Ανέστης Βλάχος με το γυάλινο το μάτι.
ΠΑΤΕΡ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΩ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ.
ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΙΣΩΣ ΑΥΡΙΟ
ΣΥΝΓΜΩΜΗ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΙΓΩ.
ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΑΥΤΟ :
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΩΡΦΩΤΟΥΣ , ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΣΟΠΟΛΗΠΤΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΥΨΗΛΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΞΙΩΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΛΕΝΧΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ (ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ) ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΜΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΑΦΕΣ , Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. ΠΑΡ’ ΑΥΤΑ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΑΚΟ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ. ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΕΥΣΕΒΗ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ Η ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΚΕΙ.
ΕΙΔΑΛΩΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΣΥΝΑΜΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΟΛΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ Η ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑΝ.
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΡΙΜΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΥΝΟΗΤΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ.
ΑΥΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ.
ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ. ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΔΑΦΙΑ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΑΣ. ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.
Π.Χ Η ΛΕΞΗ ‘ ΜΩΡΟΙ ‘ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΚΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ :
ΜΩΡΟΣ= ΑΜΒΛΥΣ, ΝΩΘΡΟΣ, ΒΑΡΥΣ, ΒΡΑΔΥΣ, ΒΡΑΔΥΝΟΥΣ. ΑΦΡΩΝ, [ΠΑΛΑΒΟΣ], ΑΝΟΥΣΙΟΣ, [ΣΑΧΛΟΣ], ΑΣΟΦΟΣ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΞΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ : ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο
ΘΕΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΣΧΥΝΗ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ.
‘ ΜΩΡΑ ‘ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΝΗΠΙΑ ΠΡΩΤΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΕ ΒΡΕΦΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ. ΕΠΕΙΤΑ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ‘ΜΩΡΑ’ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ(ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΣΑ)
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΦΡΑΖΟΜΕΝΑ.
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ. ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΟΦΟΣ ΘΑ ΕΛΕΝΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΩΡΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΡΑΜΕΝΟ : Η ΓΝΩΣΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΠΑΡΣΙΣ.!!!
Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΟΛΕΘΡΟΥ ΚΑΙ Η ΥΨΗΛΟΦΡΟΣΥΝΗ
ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ.
ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ Ις :5
ΜΗ ΚΑΥΧΑΣΘΕ ΜΗ ΛΑΛΕΙΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΩΣ ΑΣ ΜΗ ΕΞΕΛΘΗ ΜΕΓΑΛΟΡΡΗΜΟΣΥΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΔΙΟΤΙ Ο
ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡ’ ΑΥΤΟΥ ΣΤΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ
ΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Α ‘ ΣΑΜ Β : 3
ΜΕΤΑ ΠΑΣΗΣ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΟΤΗΤΟΣ ΜΕΤΑ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑΣ ΥΠΟΦΕΡΟΝΤΕΣ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ Δ : 2
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΠΕΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ.
ΠΡΟΣ Π ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΑΤΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΓΙΑΤΙ (ΠΑΤΕΡΕΣ) ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΦΟΣ ΕΙΡΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΦΗΚΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ :
ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΝΩ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ !!!
ΣΥΝΓΜΩΜΗ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΙΓΩ.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΑΥΤΟ :
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΩΡΦΩΤΟΥΣ , ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΣΟΠΟΛΗΠΤΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ .
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ SITE
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΜΠΟΤΑΖ.!!!!
Αν αμφιβάλεις για την ιεροσύνη μου να σου στείλω κομμάτι από το ράσο μου να κάμεις χαϊμαλί. Ουπς! Παλι ειρωνευθην.
Ακριβώς σκοπός μου δεν ήταν να σε σκανδαλίσω , και μετά να πάρω λίθον μυλικόν και να πάω να φουντάρω, αλλά να σε “σκανδαλίσω” για να καταλάβεις πώς δεν έχεις να κάνεις με
α) ανόητους
β)φανατικούς νεκροθάφτες της αλήθειας
γ)αναγνώστες της γραφής με απροσδιόριστη πίστη
δ) ανθρώπους πού δεν ξέρουν τί τους γίνεται και ως άλλοι Αιθίοπες κάποιον αυτόχριστο “απόστολο” να τους διαφωτίσει
Αν σε “σκανδάλισα” με αυτό τον τρόπο χαίρομαι, γιατί όλοι οι αδελφοί εδώ απαιτούν ο ένας από τον άλλο σεβασμό, κατανόηση και αλληλοβοήθεια. Και πάνω απ’όλα προσέγγιση με καλή διάθεση και ειλικρίνεια και δη χωρίς μάσκες και τσιριμόνιες.
Δεν έχουμε ανάγκη από μεσσίες. Τον βρήκαμε ήδη.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός, σ’αυτό το σημείο.
Τώρα για τα επιμέρους σημεία, τί να προσθέσω. Έχουν απαντηθεί και αναλυθεί τόσες φορές από ψύχραιμους ορθοδόξους ανθρώπους σε “μάρτυρες της πίστης” καλοπροαίρετους και μή, που η διαρκής επανάληψη τους, συνήθως άγονη αντιπαράθεση και τίποτ’άλλο είναι σαν να εμπαίζουμε πλέον τον Θεό.
Να αποκτήσεις ταπείνωση για να πάρεις απαντήσεις. Γιατί η ορθοδοξία δεν είναι η “πίστη της φιλολογίας και της διαλεκτικής”, αλλά της εσώτερης αποκάλυψης του Χριστού στους καλοπροαίρετους και αγνούς ανθρώπους.
Υγίαινε.
Πάντως όσο σε διαβάζω διαπιστώνω πώς γράφεις τόσο κοινότυπα και χιλιοεξαντλημένα θέματα πού την ανάλυση τους την γνωρίζει και ο έσχατος μελετητής, πού αναρωτιέμαι ποιός υποτιμά ποιόν. Και μετά λες υποτιμάμε εμείς τον Μυτιληναίο… Ε, τώρα να γίνω σκάνδαλον ή όχι ; Ερωτώ…
ΣΥΝΓΜΩΜΗ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΙΓΩ
† ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ.
ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΛΕΩ ΠΟΛΛΑ.ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ.
ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΑΥΤΟ :
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΩΡΦΩΤΟΥΣ , ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΣΟΠΟΛΗΠΤΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ.
† ΕΔΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΓΚΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ!!!. ΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΜΕΜΦΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΑΜΙΓΝΥΕΣΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Η ΣΚΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΚΑ ΣΥΚΑ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΥΨΗΛΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΞΙΩΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΛΕΝΧΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.
† ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ (ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ) ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΜΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ.
† ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΚΕΣΤΕΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΘΑ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ
ΣΥΝΓΜΩΜΗ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕ , ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΙΓΩ
† 1]ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ.
2]ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ.
3]ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙΣ ΕΣΥ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΛΕΩ ΠΟΛΛΑ.ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ.
ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΑΥΤΟ :
ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΜΩΡΦΩΤΟΥΣ , ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΣΟΠΟΛΗΠΤΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ.
† ΕΔΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΓΚΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ!!!. ΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΜΕΜΦΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΑΜΙΓΝΥΕΣΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Η ΣΚΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΚΑ ΣΥΚΑ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΥΨΗΛΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΞΙΩΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΛΕΝΧΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.
† ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ (ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ) ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΜΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ.
† ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΚΕΣΤΕΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΘΑ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ
ΚΟΙΝΟΤΟΠΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΤΑ ΕΩΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΙΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΑΙΩΝΕΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ
ΙΕΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΕΝΑ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΑΥΤΗΣ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.
ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΠΟΛΙΑΣΤΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ.
ΜΠΡΑΒΟ, ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΕΩΡΗΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΜΑΚΑΡΙΟΥΣ.!!!!!!!!
ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΗΔΙΑ. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΕΣΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΟΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ.
ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΖΩ ΤΟΝ ΠΗΧΗ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ. ΔΙΟΤΙ ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΟΓΜΑ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ, ΟΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΖΩΤΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ:
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ(ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ), ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ, ΠΑΤΡΙΑΡΧΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΑΓΟΥΣ, ΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΟΜΟΙΟΦΥΛΛΟΦΙΛΟΙ, ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ, Κ.Α ΠΟΥ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΩ.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΑΤΕΡ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΙΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΕΠΕΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΗΤΕ ΣΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΝΤΑΡΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΔΟΣΕΙ ΜΙΑ ΧΕΙΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ.
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΝΙΓΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΛΥΚΟΙ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΕΧΕΝΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΧΡΩΜΟΙ ΚΑΙ ΑΟΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΗΝ ‘ ΖΥΜΗ’ ΣΑΣ . ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΧΑΜΕΝΑ ΠΑΤΕΡ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ :
‘ΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΣ ΖΥΜΗΣ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ‘ . ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΜΕΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘ’ΟΛΑ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ : ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΩΣ
ΠΕΡΙΔΕΡΑΙΟΝ, Η ΑΔΙΚΙΑ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΩΣ ΙΜΑΤΙΟΝ
ΟΙ ΟΦΘΑΛΜΟΙ ΑΥΤΩΝ ΕΞΕΧΟΥΣΙΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ,
ΕΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΑΥΤΩΝ,
ΕΜΠΑΙΖΟΥΣΙ ΚΑΙ ΛΑΛΟΥΣΙ ΕΝ ΠΟΝΗΡΙΑ, ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΙΑΝ
ΛΑΛΟΥΣΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΩΣ, ΘΕΤΟΥΣΙΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ ΤΟ
ΣΤΟΜΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΩΝ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΗΝ
ΨΑΛΜΟΣ ΟΓ : 6
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ Ο ΒΑΥΙΔ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΙΕΛΘΕΙ.
ΠΑΤΕΡ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΒΟΥΔΙΣΤΗΣ, ΑΡΧΙΖΩΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΖΩΕΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ. ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΑΛΑΙ ΛΑΜΑ. ΟΠΟΤΕ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΩ ΕΝΑ ΠΛΑΤΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΥΘΥΜΗΣΑ. ΘΑ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ. ΟΙ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΣΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΚΑΝΕΝΟΣ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΒΑΛΛΩΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΩ , ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΣΜΟΥΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΜΗΝ ΥΨΗΛΟΦΡΟΝΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΣΑΣ.
‘ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.’
ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΑΣ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΑΤΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ. ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΔΕΙΞΑΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟ , ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ , ΑΛΛΗΛΟΒΟΗΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΤΕ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΙΟΝ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ.!!
ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ.
ΣΤΑ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΘΕΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΖΗΤΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ.
ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ; ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ. ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΘΦΟΥΝ. ΑΥΤΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ, Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΔΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ
ΜΕ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΕΥΛΟΓΟΥΝΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΙ ΓΑΜΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ;
ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΤΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ. ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΔΙΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΟΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΟΤΑΝ ΕΘΙΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟ ΓΑΜΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΥΛΟΓΟΥΝ ΞΑΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥ Η ΤΗΣ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ; ΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΧΩΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΗΜΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΞΑΝΑΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΕΔΕΙΞΕ Η ΣΦΟΔΡΑ ΑΠΑΤΗΛΛΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ :
ΦΙΛΤΑΤΕ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΟΤΙ Η ΟΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ
ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ
ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ.
ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΙΣΡΑΗΛ ΞΕΚΛΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΧΑΝΟΤΑΝΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ,
ΕΠΕΦΤΕ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ, ΚΑΙ Ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΜΜΕΣΟΣ.
Συνήθισα πλέον στις παραπάνω κατηγόριες, εγώ και άλλοι 5000 ιερείς. Ανατυπώσεις και κοινοτυπίες στο ίδιο μοτίβο: σκοταδιστή-ιεροεξεταστή- κακέ παπά. Και οι ελευθερωτές μελετητές της Γραφής πού θα σώσουν την Εκκλησία από τον “κρημνό της ορθοδοξίας” Παράλληλα ο Ιησούς Χριστός εγκλωβισμένος στα χάρτινα κάγκελα της Γραφής , περιμένει τους αποστόλους των εσχάτων ημερών να σώσουν τον κόσμο από τους δεσμοφύλακες παπάδες και από την κακιά εκκλησία, πού άλλωστε είναι η ΒΑβυλών της αποκαλύψεως.
Προτιμώ λοιπόν να μείνω κακός και αμαρτωλός. Δεν την θέλω τέτοια “αγιότητα”, ούτε τέτοιο “φωτισμό”.
Δεν πρωτοτυπείς φίλε καθόλου. Μα καθόλου.
Άντε καλή λευτεριά(και αυτό δεν είναι διόλου ειρωνικό).
Α, ναι! Δεν έχω καν περάσει απ’έξω από ιερατική σχολή.
Ποιμαντική έβγαλα. Καθαρά “προτεσταντική”επιστήμη. ¨Ετσι σου το λέω για να με νιώθεις πιό κοντά σου.
Και πάλι καλή λευτεριά!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΑΦΕΣ , Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. ΠΑΡ’ ΑΥΤΑ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΑΚΟ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ.
† ΟΧΙ.ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟ ΝΟΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΓΛΩΣΣΑ.ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ.ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ
ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΕΥΣΕΒΗ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ Η ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΚΕΙ.
† ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ.ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΡΑΒΔΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΕΙΔΑΛΩΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΣΥΝΑΜΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΦΑΝΕΡΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΘΑ ΔΙΑΔΟΘΕΙ ΣΕ ΟΛΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΗΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ Η ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑΝ.
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΡΙΜΝΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
† ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ!!!.ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.
ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΥΝΟΗΤΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ.
ΑΥΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ.
† ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΣ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ.
ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ. ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ.
† ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΣΟΥΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΜΕΧΡΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ.ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ;
ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΕΔΑΦΙΑ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΑΣ. ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ ΓΙΑ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.
Π.Χ Η ΛΕΞΗ ‘ ΜΩΡΟΙ ‘ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΚΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ :
ΜΩΡΟΣ= ΑΜΒΛΥΣ, ΝΩΘΡΟΣ, ΒΑΡΥΣ, ΒΡΑΔΥΣ, ΒΡΑΔΥΝΟΥΣ. ΑΦΡΩΝ, [ΠΑΛΑΒΟΣ], ΑΝΟΥΣΙΟΣ, [ΣΑΧΛΟΣ], ΑΣΟΦΟΣ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΞΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ : ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΞΕΛΕΞΕΝ Ο
ΘΕΟΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΣΧΥΝΗ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ.
† ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Δ ΟΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΕΞΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΙΣΡΑΗΛ ΕΝΩ ΗΤΑΝ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥ.ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ Η ΕΝΝΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΩΣ ΘΥΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ Π.Δ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΜΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΝΗΠΙΑ ΠΡΩΤΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΕ ΒΡΕΦΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ. ΕΠΕΙΤΑ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ‘ΜΩΡΑ’ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΞΙΚΟ(ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΣΑ)
† ΜΩΡΟΣ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ!!!
ΞΑΝΑΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ
«† ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ.
ΤΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΔΩ ΤΑ ΕΝΝΟΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΩΡΟ.»
ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΔΡΑΣ ΕΙΤΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ .ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ!!!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΦΡΑΖΟΜΕΝΑ.
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ. ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΟΦΟΣ ΘΑ ΕΛΕΝΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΩΡΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΡΑΜΕΝΟ : Η ΓΝΩΣΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΠΑΡΣΙΣ.!!!
† ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.Η ΛΕΞΗ «ΚΑΡΔΙΑ» ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ 1064 ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ!!!.ΤΟ ΟΤΙ ΕΞΕΛΕΞΕ ΤΟΥΣ ΜΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΑΛΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ «Ῥήτορας πολυφθόγγους ὡς ἰχθύας ἀφώνους ὁρῶμεν ἐπὶ σοί, Θεοτόκε; ἀποροῦσι γὰρ λέγειν τὸ πὼς καὶ Παρθένος μένεις καὶ τεκεῖν ἴσχυσας; ἡμεῖς δὲ τὸ Μυστήριον θαυμάζοντες, πιστῶς βοῶμεν:
Χαῖρε, σοφίας Θεοῦ δοχεῖον,
χαῖρε, προνοίας αὐτοῦ ταμεῖον.
Χαῖρε, φιλοσόφρους ἀσόφους δεικνύουσα;
χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα.
Χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοῖ συζητηταὶ;
χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ των μύθων ποιηταί.»
Η ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΟΛΕΘΡΟΥ ΚΑΙ Η ΥΨΗΛΟΦΡΟΣΥΝΗ
ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ.
ΠΑΡΟΙΜΙΑΙ Ις :5
† ΟΟΟΧΟΥΟΥΟΥΟΥ…ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ ΣΕ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ.Ε ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΡΗ ΕΤΣΙ.100 ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ 3-5 ΣΧΟΛΙΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΜΗ ΚΑΥΧΑΣΘΕ ΜΗ ΛΑΛΕΙΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΩΣ ΑΣ ΜΗ ΕΞΕΛΘΗ ΜΕΓΑΛΟΡΡΗΜΟΣΥΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΣΑΣ, ΔΙΟΤΙ Ο
ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡ’ ΑΥΤΟΥ ΣΤΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ
ΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ.
Α ‘ ΣΑΜ Β : 3
ΜΕΤΑ ΠΑΣΗΣ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΟΤΗΤΟΣ ΜΕΤΑ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑΣ ΥΠΟΦΕΡΟΝΤΕΣ ΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΝ ΑΓΑΠΗ.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ Δ : 2
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΠΙΟ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΠΕΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ.
†ΑΑΑ ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΟ ΣΟΥ ΕΔΩ
ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ.
ΣΤΑ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΘΕΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΖΗΤΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ.
† ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ; ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΛΙΑ.
† ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΣΗΚΩΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
ΟΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΘΦΟΥΝ. ΑΥΤΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ.
† ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΠΛΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΑΤΑΠΑΥΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ, Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ.
† ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΠ.ΠΑΥΛΟΣ ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ.ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΟ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ.ΜΝΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΔΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΙΑΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ
ΜΕ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΕΥΛΟΓΟΥΝΤΕ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΙ ΓΑΜΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ;
† ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙ ΣΤΙΣ ΧΗΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΝΥΜΦΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΠΤΟΥΝ ΓΑΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΡΩΤΗΘΗ ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΖΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΝΩ Ο ΜΩΗΣΗΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΔΗΛ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑΣ ΤΩΝ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ.
ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΑΦΙΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑΚΑΙ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΝΕΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΙΑΖΥΓΙΟ.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΕΟΥΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΧΘΟΥΝΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΜΕ ΤΡΕΛΗ ΚΑΙ ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΞΥΛΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΖΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ.
ΑΝ ΔΕΝ ΖΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΤΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ.
† ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ Η ΠΟΥ ΑΦΗΝΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ. Η ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΟΧΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΕΙΧΕ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.ΣΕ ΠΟΙΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΤΙ.
ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΔΙΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΟΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΟΤΑΝ ΕΘΙΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟΤΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΜΩΥΣΗΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ.ΠΑΝΤΑ ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟ ΓΑΜΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΥΛΟΓΟΥΝ ΞΑΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥ Η ΤΗΣ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΕΣΑ ; ΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΧΩΡΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΗΜΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΞΑΝΑΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΕΔΕΙΞΕ Η ΣΦΟΔΡΑ ΑΠΑΤΗΛΛΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ :
† ΜΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΜΕ ΞΑΝΑΡΩΤΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΤΙΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ; ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΧΗΡΕΣ; ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΣ ΣΥΝΑΠΤΟΥΝ ΓΑΜΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ; ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΟ ΓΑΜΟ ΘΑ ΣΥΝΑΨΟΥΝ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΦΟΥ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ!!!
ΦΙΛΤΑΤΕ ΕΛΛΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΕ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ ΟΤΙ Η ΟΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ
ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ
ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ.
† ΕΔΩ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2000 ΧΡΟΝΙΑ.ΟΜΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΜΑΣ.ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΙΣΡΑΗΛ ΞΕΚΛΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΧΑΝΟΤΑΝΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ,
ΕΠΕΦΤΕ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ, ΚΑΙ Ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΜΜΕΣΟΣ.
† ΝΑΙ.ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΜΟΛΥΣΜΟ.ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΔΥΣΜΕΝΗ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΡΑΗΛ.
ΤA ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ
1]ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΜΕ
2]ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΥΚ ΟΛΙΓΑ ΑΠΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ.
3]ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΠΑΛΟΝΑΚΙΑ ΑΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΣΤΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ !!!!! ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΝΤΕΛΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΜΩΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΝΗΠΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.!!!!!!
ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΟΙ, ΠΑΤΕΡ, ΚΥΡΙΕ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΟΤΙ
ΑΠΕΚΡΥΨΑΣ ΤΑΥΤΑ ΑΠΟ ΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΩΝ, ΚΑΙ ΑΠΕΚΑΛΥΨΑΣ ΑΥΤΑ ΝΗΠΙΟΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΝΗΠΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΜΩΡΟΣ Ο ΑΣΟΦΟΣ, Η ΝΑ ΣΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΑΝΟΗΤΕΥΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΑΤΕΡ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΓΙΑΤΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΓΙΩΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΕΣ ΕΙΝΑΙ.!!!!!!!! ΕΑΝ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΣ ΤΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣΗ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΕΝΣΤΑΣΗΣ. ΜΕ ΠΕΠΩΡΟΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ .
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΡΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ.
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ Η ΜΗ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΕ
ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΚΤΩΛΟ
ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΥΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑΤΟ ΠΩ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.
‘Ελλην Ορθόδοξος
Ας τους να λένε ότι θέλουν. Το θέμα του γάμου
και της Βάπτισης έχει εξαντληθεί σε παλαιότερες
αναρτήσεις. Επειδή όμως μιλάνε και κρίνουν τους δίγαμους
έχω να πω τα εξής.
Ας κοιτάξουν τα του οίκου τους που έχουν διαλυμένα ζευγάρια
και στην κυριολεξία μισούνται μεταξύ τους, και ας αφήσουν
τους υπόλοιπους.
Δεν κοιτάνε οι ίδιοι τα χάλια τους που έχουν αρχίσει τα σεμινάρια
στις Σ Ε Χ Τ Ε Σ τους;
Στη Σ Ε Χ Τ Α της Κηφισιάς και στη Σ Ε Χ Τ Α της Καλλιθέας ξέρουν
πολύ καλά τι εννοώ. Και όταν μιλάω για Σ Ε Χ Τ Ε Σ αναφέρομαι
πάντα στην Ε Α Ε Π. Τα λέω αυτά γιατι δεν μπορώ άλλο τις παρθενοπιπίτσες… Ε Δ Ω Μ Ε Σ Α !!!
ΤΕΡΤΙΛΙΑΝΕ ΑΚΟΥ.
ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΕΧΤΑ. ΑΝΗΚΩ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ ΠΑΝΤΑ.
ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΓΑΜΟΥΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!!!!!!!!!!
ΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ. ΟΙ ΚΟΣΜΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ, ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΘΕΟΥ
ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙΣ
ΓΝΩΜΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΟΜΑΧΟΣ.!!!
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΑΞΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΕΓΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΠΗΚΑ ΑΡΧΙΚΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΛΟΓΕΣ.!!!
ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΕΥΘΗΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΙΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ.!!!!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ.!!!!!!!!! ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΚΑΚΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.!!!!!
ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΟΙ, ΠΑΤΕΡ, ΚΥΡΙΕ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΟΤΙ
ΑΠΕΚΡΥΨΑΣ ΤΑΥΤΑ ΑΠΟ ΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΩΝ, ΚΑΙ ΑΠΕΚΑΛΥΨΑΣ ΑΥΤΑ ΝΗΠΙΟΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
† ΝΗΠΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΑΜ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΟ Ο ΝΗΠΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΜΩΡΟΣ Ο ΑΣΟΦΟΣ, Η ΝΑ ΣΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
† ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΜΟΥ.ΜΑ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ.ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΩ.
ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΟΙ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ.
ΌΧΙ εσυ θα με ακούσεις.
Σε μένα δεν θα απευθύνεσαι διότι δεν μιλάω με Φ Α Ν Τ Α Σ Μ Α Τ Α.
Με ανθρώπους που κρύβουν την ταυτότητα τους
και συνάμα μου το παίζουν ότι δεν ανήκουν σε κάποιο δόγμα κλπ
εγω δεν Σ Υ Ν Ο Μ Ι Λ Ω μαζί τους. Ώς πρώην πεντηκοστιανός
εχω αηδιάσει με τις τακτικές αυτές και μεθόδους. Μην μου το
παίζεις λοιπόν εμένα παρθένα διότι ξέρω πολυ καλά τις Λ Α Μ Ο Γ Ι Ε Σ σας. Ούτε Γ Ο Υ Σ Τ Α Ρ Ω τις αγαπολογίες σας τύπου ζητώ συγνωμή δεν θέλω να θιξω κανέναν και όλα αυτά τα αηδιαστικά.
ok?
Για μένα δεν έχεις Μ Π Ε Σ Α και μάλλον έχεις ξεχάσει ότι πρέπει να Φ Ο Ρ Α Σ παντελόνια στη ζωή σου. Εντάξει φίλε; όταν λοιπόν γίνεις Α Ν Τ Ρ Α Σ έλα να σου δώσουμε και τις απαντήσεις. Μέχρι τότε όμως…
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Αναγνωστης της Γραφης (05:46:24) :
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΜΠΟΤΑΖ.!!!!
† NAI TO KAHMENO TΟ ΕΓΚΟΛΠΙΟ ΤΡΕΜΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΕ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΓΚΟΛΠΙΟ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΡΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΕΣΥ.
Αναγνώστη, επανέρχομαι μόνο για να βάλω τα πραγματα στην θεση τους. Γιατί 1% να μην είσαι feux , πάω χαμένος.Το mail μου, υπάρχει στη σελίδα μου. Αν έχεις όντως καλή θέληση και σε παρεξήγησα, επικοινώνησε μαζί μου, ΕΠΩΝΥΜΩΣ για να τα πούμε.
Γιατί ξέρεις το να υιοθετείς ένα ψευδώνυμο μπροστά σε μια οθόνη, σου δίνει την “ελευθερία” να εκφράζεσαι δίχως συστολή και σύνεση.
Το γεγονός πώς γράφω επωνύμως και μάλιστα ως ιερεας, δίχως την ευσεβιστική απάτη πώς θα εκτεθώ κλπ μπορεί να σου δίνει το δικαίωμα να με λες σκοταδιστή,ιεροεξεταστή ή ο,τιδήποτε άλλο. Ενώ αντίθετα αν σχολίαζα δίχως την προσθήκη “πάτερ” ίσως να μην τα “έβλεπες όλα κόκκινα”. ¨Ελα λοιπόν μέσω Μail και επωνύμως και απόδειξε μου ότι κάνω λάθος και δεν είσαι βαλτός.
Αν φυσικά θέλεις και όλα αυτά δεν είναι προκατασκευασμένο σκηνικό….
Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν θα σε εκθέσω. Μπέσα.
ΠΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΛΕΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΟΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ ΘΑ ΑΚΟΥΣΗΣΠΡΕΙΝ ΤΟΥ ΑΔΗ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΗΣ ΜΕΣΑ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΣΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΥΛΗ, ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΗ Ο ΘΙΛΟ ΣΣΟΥ, ΗΛΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΝΟΣ ΕΚ ΘΕΟΥ ΑΛΗΘΕΙΝΟΥ, ΜΕ ΑΠΛΩΜΕΝΟ ΤΟΧΕΡΗ, ΤΟΤΕ ΘΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΙΧΑΗΛ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗ. ΕΑΝ ΕΙΤΑΝΕ ΣΤΗ ΓΗ, ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΕΙΕΣ ΧΑΚΕΡ ΘΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΟΥΝ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΔΙΩΤΗ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΛΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕ,. ΚΑΙ ΕΝΤΡΟΜΟΙ ΘΑ ΚΥΤΑΖΟΥΝ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΜΠΑΙΧΤΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ, Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΛΕΩ –ΘΑ–. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ, ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΙΩΝ ΤΟΥΘΕΟΥ, ΔΙΟΤΗ ΟΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΔΥΚΑΙΟΣΙΝΗΣΔΕΝ ΑΝΝΕΤΕΙΛΕ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΜΑΡΟΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ, ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΜΑ ΤΟΣ ΤΟΥ,ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΩΞΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΤΕΛΟΝΤΑ ΗΛΙΟ, ΕΓΩ ΑΠΛΟΣ ΔΥΤΗΣ ΕΙΜΟΥΝΑ, ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΑ ΕΜΑΘΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΥ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΣΟΥ,
Αναγνώστη, τα βλέπεις….;;; Τί λες τώρα;;
Τερτυλιανε ακου.
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΑΗΣ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΣΤΙΚΟ ΥΦΟΣ ΣΟΥ. ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΜΑ ΘΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΟΨΕ ΤΟ ΥΦΑΚΙ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ, ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ.
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΡΙΧΝΩ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΓΕΜΑΤΑ ΠΕΘΑΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΟΣ.!!!!! ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΣΟΣ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. ΔΕΝ ΔΕΛΕΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΤΣΙ.
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΣΕ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΑΙΡΕΟΤΗΤΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;
ΠΑΤΕΡ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΒΑΛΕΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ.
ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΥΠΟΠΤΗ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΨΕΥΔΕΣΑΙ.
ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ, ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΣΟΜΑΙ ΠΟΛΥ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΦΥΣΑΩ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΤΙ ΒΓΗΚΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΟΙΝΟ.
ΔΕΝ ΘΑ ΨΑΝΑΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΒΑΛΤΟΣ, ΑΨΕΥΔΩΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΟΥΝ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΑ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΛΩΤΟΙ, ΑΠΛΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ ΜΙΑ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ.
ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΒΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΠΑΤΕΡ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΦΙΛΤΡΑΡΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΣΑΝ ΥΠΕΚΦΥΓΗ.
ΕΙΘΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΑ.!!!!
Μάριος Μπακογιάννης
@ Αναγνωστης της Γραφης
Εμείς είμαστε πολυ επιφυλακτικοί αγαπητέ φίλε. Δεν ξερουμε με ποιόν μιλάμε κάθε φορά και γνωρίζουμε ότι μας παρακολουθεί ολόκληρη η εαεπ και όχι μόνο. Επίσης ξέρουμε και το γνωστό εμετικό υφάκι σχεδόν ΟΛΩΝ των «αναγεννημένων» εργατών που αρέσκονται να το παίζουν αδικημένοι και θύματα της άτιμης κοινωνίας. Κάπως έτσι καταλήγεις και εσύ εδώ μέσα. Μετά τις κανονιές αρχίζετε τα κλάματα. Είστε όλοι τόσο προβλέψιμοι ρε παιδιά και συγγνώμη κιόλας δλδ. αλλά δεν βαρεθήκατε τα ίδια και τα ίδια; Όλοι δεν έχετε δόγματα, και οι εκκλησίες δεν σώζουν, και η αγάπη στέλνει στον παράδεισο, και αόρατες εκκλησίες, και νερόβραστες ασάφειες. Η θεολογία του περίπου και του ό, τι να’ ναι προκειμένου να κάτσει κάνα νέο θύμα ή τουλάχιστον μην χάσουμε τα δικά μας. Και τελικά σας πιάνει η όρεξη για αντίλογο ξαφνικά αλλά επί των αναρτήσεων δεν απαντά κανείς! Ξέχασα εσύ δεν είσαι σε κανένα δόγμα οπότε τι ξέρεις από αυτά. Τουλάχιστον μάθε την τιμιότητα και τον αντρισμό όταν έρχεσαι σε απολογία. Δεν θέλουμε να μάθουμε το όνομά σου! Την πίστη σου θέλουμε να ξέρουμε, αν δεν ντρέπεσαι να την δηλώσεις βέβαια…
Μια διευκρινηση μόνο:
Στην συγκέντρωση των ορθοδόξων πως βρέθηκες; Και σαν τι μίλησες;
Σε κάλεσε κάποιος να μιλήσεις για το δόγμα σου;
Σε κάλεσαν να μιλήσεις με την επαγγελματική σου ιδιότητα;
Βρήκες ανοιχτή την πόρτα σε μια Εκκλησία και μπήκες να μιλήσεις;
Σαν τι πήγες;
Διότι αυτό που θες να καταλάβουμε είναι ότι σε είχαν καλέσει σαν πεντηκοστιανό (π.χ) να μιλήσεις για τις εμπειρίες σου και την αλήθεια σου, αλλά οι Ορθόδοξοι αν και σε είχαν καλέσει δεν σε σεβάσθηκαν.
Και εδώ ασάφεια (φυσικά)…
ΠΡΟΣ ΕΓΚΩΛΠΙΟΝ.
ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑ ΚΑΜΜΙΑ ΚΛΑΨΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ. ΑΠΛΩΣ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΑΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΩ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΥΓΜΑΧΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΩΣ ΚΛΑΨΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΟ.
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΗΚΑ ΠΡΟ ΤΡΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΠΕΥΔΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ
ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΑΜΠΕΛΑ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΑΕΠΙΤΗΣ , ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΣ , ΙΕΧΩΒΑΣ , ΤΑΔΕ , ΔΕΙΝΑ .
ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ,
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΑΣΠΑΣΤΕΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΑ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ‘ ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΜΙΞΕΙΣ’ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΝΤΟΤΕ.
ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΔΩΔΟΥΝ ΕΝΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ : [ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ] ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ, ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΤΙ ΕΥΤΕΛΕΣΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΑΝΤΙΚΕΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!!
ΕΑΝ ΤΟ ΘΕΛΓΗΤΡΟ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΣΑΣ ΜΟΝΟ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΦΙΛΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΙΩΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΤΣΙ.
ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΓΛΕΙΤΩΝΑΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ , ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΜΙΤΟ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ.!!!
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΑΠΑΝΤΩ : ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ , ΟΥΤΕ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ. Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.
ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, ΚΑΘΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΑΣ ΦΕΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΚΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΟΧΙ,
ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΠΡΟ ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ ΜΕ ΑΦΥΠΝΙΣΑΝ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΚΑΡΔΙΑΣ.!!!!
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΛΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΔΡΥΜΙ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΗΣ ΚΡΑΤΟΥΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΩΝ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΜΕΝ, ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΚΠΛΗΣΣΕΙ ΠΟΤΕ ΔΕ.
ΤΟ ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ; ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΟΧΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΣΗΚΩΝΕ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΥ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΖΗΤΟΥΣΑ, ΜΟΥ ΚΟΨΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΕΩΣ ΓΝΩΣΤΕΣ, ΕΝΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ, ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΝ
ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΑ ΘΥΜΑΡΑΚΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ.!!!!!
ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ,
ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ : ΠΑΛΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ (ΠΑΛΙΟ ΑΝΤΙ ΠΑΛΑΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟ ΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ), ΖΗΛΩΤΗΣ, ΣΚΑΛΩΜΕΝΟΣ , ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΣ , ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κ.Α ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΜΕ ΦΕΡΑΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΩ,ΔΙΟΤΙ ΝΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙ , ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ, ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΩΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΚΑΙ ΕΥΘΥΜΟΥΣΑ.!!!
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΟΥ .
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ.!!!
Ειρήνη υμήν ο Θεός αγαπάει και τους Ορθόδοξους και τους Πεντηκοστιανούς και τους σαρακοστιανούς και όλους τους άλλους.
Όλα θα πάνε καλά και θα έχει ο ουρανός από παντού πιστούς.
Σε όποιον δεν αρέσει αυτό θα μείνει από έξω.
O Θεός αγαπάει όλο το κόσμο, ανεξαρτήτως θρησκείας και φυλής.
Το πως θα κρίνει ο Θεός τον κόσμο δεν το λέει ξεκάθαρα η Γραφή.
Εμείς δεν εξετάζουμε ποιοι θα μπουν και πως, με ποια κριτήρια.
Εμείς συζητάμε τι άφησε ο Θεός στη γη, όταν ανελήφθη.
Άφησε ένα Βιβλίο ή άφησε ΜΙΑ Εκκλησία ;
Έδωσε πουθενά ο Θεός το δικαίωμα σε καθέναν να ιδρύει, μετά την Πεντηκοστή, “εκκλησίες” στο όνομά Του, με δικές τους διδασκαλίες, αντίθετες η μια προς την άλλη ; Έδωσε το δικαίωμα ο Θεός σε ανθρώπους να Τον υποκαθιστούν και να ιδρύουν δικές τους “εκκλησίες” 16 ή 20 αιώνες μετά την Ανάστασή Του ; Οι διάφορες αυτές ομάδες, αφού με θράσος απύθμενο υποκαθιστούν τον Ιησού Χριστό, ιδρύοντας νέες “εκκλησίες” ( χωρίς να τους έχει δοθεί μια τέτοια εντολή ), έρχονται και οδηγούν τους ανθρώπους σε μίσος κατά της Εκκλησίας, σε κατάργηση των αληθινών Μυστηρίων που παρέδωσε ο Ιησούς Χριστός στην Εκκλησία Του, δια μέσω των Αποστόλων και των διαδόχων της Εκκλησίας, και έχουν μετατρέψει τον Χριστιανισμό σε μια απίστευτη ΒΑΒΕΛ, όπου ο καθένας κάνει ότι θέλει, λέει ότι θέλει, παρερμηνεύει τη Γραφή, όπως θέλει, δίνει ψευτοπροφητείες, παρουσιάζει ψευτοοράματα και ψευτοχαρίσματα ως δήθεν καρπούς του Αγίου Πνεύματος, και οδηγεί αθώες ψυχούλες μακριά από το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, μακριά από την άφεση των αμαρτιών.
Φυσικά, όσοι ενημερώνονται, και παραμένουν σε αυτά τα παραχριστιανικά μορφώματα, έχουν ευθύνη απέναντι στο Θεό και στους ανθρώπους, διότι διδάσκουν “έτερα ευαγγέλια”, χωρίς Αποστολική Διαδοχή, χωρίς έγκυρα Μυστήρια, χωρίς πνευματική ζωή αληθινή ( πέρα από την επίδειξη της “αναγέννησής” τους ή των ψευτοχαρισμάτων τους ). Έχουν ευθύνη και απέναντι στην Αγία Γραφή, η οποία ξεκάθαρα τονίζει ότι υπάρχει ένα Σώμα του Ιησού Χριστού, ΜΙΑ Εκκλησία ( αυτό λένε και στο σύμβολο της Πίστης, αλλά δεν τον τηρούν !!! ), άρα έρχονται σε ευθεία αντίθεση και με την Καινή Διαθήκη και το Σύμβολο της Πίστης, αποδεχόμενοι όχι ΜΙΑ, αλλά δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες “εκκλησίες” ! Πως, όμως, το Πνεύμα της Αληθείας δίνει διαφορετικές “αλήθειες” στις διάφορες “εκκλησίες” ; Άρα ή η Αγία Γραφή και το Άγιο Πνεύμα “ψεύδονται” ή ψεύδονται όσοι δημιούργησαν χιλιάδες “εκκλησίες”. Μέση οδό βλέπει κανείς ; Ποιος λέει αλήθεια, λοιπόν ; Η Γραφή και το Άγιο Πνεύμα ή οι επαγγελματίες ψευτοπροφήτες -ιδρυτές των σύγχρονων αιρέσεων ;;;
Και ποιος μπορεί να εμπιστευτεί τη σωτηρία του σε τέτοιες ομάδες, που – αποδεδειγμένα- διαψεύδουν την Αγία Γραφή, το Άγιο Πνεύμα και το Σύμβολο της Πίστεως, που δεν έχουν Μυστήρια, που δεν καλλιεργούν την ταπείνωση ( όχι της αυτοεπίδειξης με ψευτογλωσσολαλιές ), την εσωτερική προσευχή ; Μπορούμε να το ριψοκινδυνεύσουμε, τη στιγμή που η ίδια η Γραφή μιλάει για “αιρέσεις απωλείας” , για τους ανθρώπους του διαβόλου που μετασχηματίζονται σε “αγγέλους φωτός” για να παρασύρουν τους πιστούς ( και από φτιασίδια, γραβάτες, κουστούμια και άλλα ηθικοπλαστικά, όλες αυτές οι ομάδες σκίζουν – αλλά δεν οδηγούν τους πιστούς στην εσωτερική ηρεμία και την αληθινή επικοινωνία με τον Θεό και τους ανθρώπους )
Σκέφτηκα την τέχνη του διαβολικού πολέμου, πως δηλαδή, επειδή ο διάβολος είδε ότι με τους διωγμούς εκ μέρους των εθνικών η Εκκλησία πλυθήνεται και ακμάζει περισσότερο, μετέστρεψε τη βουλή του και δεν πολεμάει πλέον φανερά, αλλά μας τοποθετεί κρυφές ενέδρες, καλύπτοντας τις κακές προθέσεις τους δια του ονόματος το οποίο περιφέρουν (δηλ. του ονόματος Χριστιανοί που έχουν και οι Αρειανοί), ούτως ώστε και τα ίδια με τους πατέρες μας να πάθουμε και να μη φανούμε ότι πάσχουμε υπέρ Χριστού, εφ’οσον και οι διώκτες έχουν το όνομα των Χριστιανών.
(Μέγας Βασίλειος- Απ’την 139η Επιστολή του « ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΣ»
Ο Θεός μας αγαπάει με αγάπη που υπερβαίνει πάσα γνώση και πάντα νου, αγαπητέ Theousos. Και τους Ορθοδόξους, και τους “ορθοδόξους”, και τους Πεντηκοστιανούς και τους “πεντηκοστιανούς”, και όλους. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει και με το αν θα πάνε όλοι στον ουρανό. Και δεν το λέω εγώ αυτό, αλλά η Αγία Γραφή και οι μετέπειτα άγιοι Πατέρες.
http://exprotestant.blogspot.com/2011/04/blog-post.html
Η βάση του θρόνου του Θεού είναι η αλήθεια. (Ψαλμός 89,14). Αν πραγματικά πιστεύουν οι Προτεστάντες οτι ΠΑΝΤΟΥ υπάρχει σωτηρία, τότε γιατί προσπαθούν να τραβήξουν κόσμο απο την Εκκλησία και γιατί διδάσκουν ψευδώς οτι η Εκκλησία που άφησε ο Χριστός δήθεν “αποστάτησε”? Η αίρεση δεν συμβιβάζεται με την αλήθεια του Χριστού. Το ποιος θα σωθεί και ποιος όχι , ανήκει στον Θεό. Εμείς οφείλουμε να μένουμε στην άπαξ παραδοθείσα πίστη, και να προφυλασσόμαστε απο τις αιρέσεις.