ΤΣΕΤΙΝ ΜΑΝΤΑΤΖΗ Βουλευτής ΠΑΣΟΚ: «Κομμάτι του τουρκικού έθνους η μειονότητα»

29 01 2009

thraki-turk

Mετά τις δηλώσεις του “συμβουλου”- Βαλιανάτου περί “Μακεδόνων” , σειρά του βουλευτή-Τσετίν Μάντατζη ο οποίος μιλά για Τουρκική μειονότητα. Να χαίρεστε τους βουλευτές σας κύριοι Πολιτικοί αρχηγοί…

«Τουρκική» και «αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους» είναι η μειονότητα της Θράκης κατά τον βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μαντατζή, χαρακτηρισμοί που περιλαμβάνονται σε συλλυπητήρια του επιστολή για τον θάνατο του Γκιουντούς Ακτmantatziάν, που ήταν πρόξενος της Τουρκίας, στην Κομοτηνή.


Η επιστολή δημοσιεύθηκε στην εβδομαδιαία μειονοτική εφημερίδα της Κομοτηνής «Γκιουνδέμ» και έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της συμβουλευτικής επιτροπής της μειονότητας. «Βρισκόταν κοντά στην τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης», γράφει για τον πρέσβη ο βουλευτής και κάνει ιδιαίτερη αναφορά στη «μαύρη και πιο δύσκολη μέρα, την 29η Ιανουαρίου 1990, με τους βανδαλισμούς και τις αγριότητες που δεχτήκαμε από τους Έλληνες συμπατριώτες μας με την προτροπή και των διοικούντων μας».


Σε άλλο σημείο των «συλλυπητηρίων» του αναφέρει: «Η τουρκική κοινότητα της Δυτικής Θράκης που αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους» βίωσε μεγάλη θλίψη με τον ξαφνικό θάνατο του «αείμνηστου» Γκιουντούς Ακτάν. Η «συλλυπητήρια» τοποθέτηση του Τσετίν Μαντατζή είναι στα χέρια της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ.
Η τοποθέτηση Τσετίν Μαντατζή έρχεται σε συνέχεια της ασυνήθους δραστηριότητας που ο Τούρκος γενικός πρόξενος Κομοτηνής Μουσταφά Σαρνίκ επιδεικνύει στην περιοχή. Στα εγκαίνια τουριστικής επιχείρησης στο Δήμο Μύκης Ξάνθης και στο σύντομο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην παρουσία των ψευδομουφτήδων, τους οποίους παρουσίασε ως κανονικούς μουφτήδες και στην παρουσία των Ελλήνων φίλων, θέσεις που ενόχλησαν, γιατί θεωρήθηκε ότι υπεισέρχονται σε εσωτερικά ζητήματα του κράτους που τον φιλοξενεί.

Το διάβασα στον ΧΡΟΝΟ


Ενέργειες

Πληροφορίες

20 σχόλια

29 01 2009
Θεμιστοκλής

Κώστα λέω να αλλάξεις την ονομασία του Blog σου σε”ΑΝΤΙΠΑΣΟΚΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ”… ή τουλάχιστον να το προσθέσεις στην επιγραφή….

Όταν αφήσεις τα πολιτικά και ασχοληθείς πάλι με την Θρησκεία πες μου…

29 01 2009
Γιώργος Β.

Ρε Θεμιστοκλή για λύσε μου μία απορία: Αν η δημοσίευση του αγαπητού ιστολόγου αναφερόταν σε παρεμφερή δήλωση μουσουλμάνου βουλευτή της Ν.Δ θα έδειχνες τέτοια ευαισθησία; Μάλλον όχι (και ίσως εσύ να έχεις το πρόβλημα τελικά και όχι ο Κώστας).

29 01 2009
egolpion

Aπαντήσεις ΚΑΙ στον φίλο μου Θεμιστοκλή από τον καταπληκτικό theoprovlitos σε σημερινή ανάρτηση: http://theoprovlitos.blogspot.com/2009/01/blog-post_29.html

29 01 2009
Σίμος

Δεν μπορώ να καταλάβω Θεμιστοκλή γιατί αμέσως τα πέρνεις στο κρανίο. Μήπως σου έβρισε κανένα την οικογένειά σου? Νομίζω ότι στα εθνικά θέματα πρέπει να υποστηρίζουμε την Ελλάδα. Δεν χωράνε χωρισμοί με βάση τα πολιτικά πιστεύω του καθενός!!!

29 01 2009
Θεμιστοκλής

@Σίμος

Καταρχήν δεν τα πήρα στο κρανίο, φαίνεται ότι δεν ήταν φανερό το χιουμοριστικό του σχόλιου μου.

@Γιώργος Β.

Αν ήταν για την Ν.Δ. δεν θα το διάβαζα καν (μάλλον) δεν θα το παίξω υπεράνω…. Έχω μια συμπάθεια στο ΠΑΣΟΚ και στον Παπανδρέου (λόγω του πατέρα του), η αλήθεια είναι ότι πολιτικά έπαψε να με εκφράζει αλλά όπως είπα το ΠΑΣΟΚ το θεωρώ το λιγότερο διεστραμμένο από τους διεστραμμένους (όχι πολύ ωραία άποψη λοιπόν ούτε και για το σημερινό ΠΑΣΟΚ).

@egolpion

Το θέμα της ανεξιθρησκίας και της δημοκρατίας έχει λήξει για εμένα. Το θεωρώ φανερό ότι αφού ο Χριστός δήλωσε ότι δεν θέλει κοσμικές εξουσίες, η Βασιλεία του δεν είναι εκ του κόσμου τούτου, και ότι οι Χριστιανοί ανήκουμε σε νέο άγιο Έθνος, ότι θρησκεία και κράτος δεν πάνε πακέτο. Όσο για το δεύτερο σκέλος μου φαίνεται αδιανόητο ένα κράτος να έχει εθνικό θρήσκευμα διότι αυτομάτως αποκόπτει καθένα που δεν είναι σε αυτό το θρήσκευμα. Άλλο κράτος άλλο Εκκλησία. Το θέμα είναι όσο απλό όσο το 1+1=2.

Όσο για το αν είμαι με τον Χριστό ή όχι (ψευτοδίλημμα) απαντώ ότι είμαι με τον Χριστό, περιμένω να πάω στην ΑΛΗΘΙΝΗ μου πατρίδα (τον Ουρανό) και εδώ απλά είμαι πάροικος και αφού ζω ψηφίζω γι την καλυτέρευση του τόπου που μένω όπως αν έπαιρνα Γερμανική υπηκοότητα και πήγαινα εκεί θα ψήφιζα.
Ο Θεός μαζί μας!

29 01 2009
gnomeskepistimi

ΤΟ Π.Α.Σ.Ο.Κ.(Π.ΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ Α.ΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Σ.ΙΧΑΜΕΡΕΣ Ο.ΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΕΣ Κ.ΟΥΦΑΛΕΣ) ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ-ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!

30 01 2009
Σίμος

kala gnomeskepistimi den nomizw oti prepei na to ftasoume se auto to le3ilogeio to 8ema, den nomizw na einai swsto

30 01 2009
Γιώργος Β.

Πως φαίνονται οι άνθρωποι που ανήκουν σε σέκτες. Όλα με αυτή την λογική τ’ αντιμετωπίζουν τελικά. Ακόμα και την πολιτική.
Η σέκτα που λέγεται ΠΑΣΟΚ (θα μπορύσε να λεγόταν και αλλιώς) είναι πάνω και απ’ την ίδια την πατρίδα.
Βάζω εδώ μία τελεία και δεν ασχολούμαι άλλο. Δεν αξίζει τον κόπο.

30 01 2009
Θεμιστοκλής

@ Γιώργος Β.

Η σέκτα που λέγεται ΠΑΣΟΚ (θα μπορούσε να λεγόταν και αλλιώς) είναι πάνω και απ’ την ίδια την πατρίδα.

Αν αυτήν την ανοησία (διότι περί τίνος πρόκειται) κατάλαβες από την απάντησή μου σου προτείνω να πας να διαβάσεις τα έργα του Ιουστίνου του Μάρτυρα μήπως και ξυπνήσεις… ο νοών, νοήτω!

30 01 2009
Θεμιστοκλής

Άντε και να σε βοηθήσω Γιώργο Β. διάβασε τον Διάλογο προς Τρύφωνα…. Παρόμοιες αλήθειες θα βρεις και στα κείμενα του Αθηναγόρα και Τερτυλλιανού (άντε να μην αναφέρω και τον Ωριγένη).

30 01 2009
Γιώργος Β.

Απ΄την στιγμή που σε έθιξε η αναφορά σε βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και ΟΧΙ ΑΥΤΟ που ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ βουλευτής του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ κόμματος (θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει και σε άλλο κόμμα – το οποίο εγώ ψηφίζω γιατι ΠΑΣΟΚ δεν ψήφισα, δεν ψηφίζω, δεν θα ψηφίσω) είπε και το ΟΠΟΙΟ ουσιαστικά υπονομεύει την ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ της χώρας εις την οποία εκλέγεται βουλευτής και της οποίας οι πολίτες τον ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ…εε τότε ΝΑΙ αυτή την ΑΝΟΗΣΙΑ εισπράττω. Και δεν πρόκειται για την δική μου ανοησία.
Τους Πατέρες που αναφέρεις δεν τους έχω διαβάσει το ομολογώ.
Εσύ που τους έχεις διαβάσει γιατί δεν μπαίνεις σον κόπο να μας διαφωτίσεις;
Και κάτι ακόμα. Παρακολουθώ αυτό το ιστολόγιο εδώ και αρκετό καιρό (ευχαριστώ τον ιστολόγο που το διατηρεί).
Παρακολούθησα τον διάλογό σου με τον theorovlitos περί Βαλλιανάτου, ΠΑΣΟΚ κ.τ.λ. Ε..σ’ αυτό το συμπέρασμα κατέληξα:

“Πως φαίνονται οι άνθρωποι που ανήκουν σε σέκτες. Όλα με αυτή την λογική τ’ αντιμετωπίζουν τελικά. Ακόμα και την πολιτική.
Η σέκτα που λέγεται ΠΑΣΟΚ (θα μπορύσε να λεγόταν και αλλιώς) είναι πάνω και απ’ την ίδια την πατρίδα.”

Η αντίδρασή σου σ’ αυτήν εδώ την δημοσίευση, απλώς το επιβεβαιώνει.

30 01 2009
Θεμιστοκλής

Η αντίδρασή μου (αρχικά) σε αυτό το άρθρο ήταν χιουμοριστική. Σε ότι αφορά το άλλο το πρόβλημά μου ήταν ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ότι δεν είμεθα όλοι όσοι ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ οπαδοί του Βαλλιανάτου, ο κύριος αυτός ΚΑΘΟΛΟΥ δεν εκφράζει τον μέσω ΠΑΣΟΚτζη. Κατάλαβες τώρα;

Όσο για το σχόλιο μου περί Ιουστίνου αναφερόταν σε αυτό που θεωρώ πατρίδα μου και πατρίδα του κάθε αληθινού πιστού.

30 01 2009
Γιώργος Β.

“Η αντίδρασή μου (αρχικά) σε αυτό το άρθρο ήταν χιουμοριστική”

Το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ θέμα ΔΕΝ σηκώνει χιούμορ.

“δεν είμεθα όλοι όσοι ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ οπαδοί του Βαλλιανάτου, ο κύριος αυτός ΚΑΘΟΛΟΥ δεν εκφράζει τον μέσω ΠΑΣΟΚτζη”

Σύμφωνοι. Τό ότι όμως ο αρχηγός σας τον έχει σύμβουλό του χρόνια δεν σε προβληματίζει; Ρίξε μια ματιά και στο παρακάτω link να δείς την αντίδραση ενός άλλου πασόκου (υγιώς σκεπτόμενου όμως):
http://karsilamas.blogspot.com/2008/08/blog-post_1799.html

“Όσο για το σχόλιο μου περί Ιουστίνου αναφερόταν σε αυτό που θεωρώ πατρίδα μου και πατρίδα του κάθε αληθινού πιστού.”

Για κάντο λίγο πιο λιανά και πες μας που το πάς, γιατί δεν σε καταλαβαίνω…

30 01 2009
Θεμιστοκλής

Καλά ας το… είπαμε δεν είμαι “υγιώς σκεπτόμενος”…

(μη ορθόδοξο κείμενο)

Η πατρίδα του Χριστιανού είναι ο Ουρανός μαζί με τον Βασιλέα του τον Ιησού Χριστό. Εδώ στη γη είμαστε ξένοι, επισκέπτες, απλά περνάμε. Ο Θεός δεν έφτιαξε έθνη αλλά δύο ανθρώπους (Αδάμ και Εύα) από αυτούς όλοι καταγόμαστε – όλοι οι άνθρωποι λοιπόν είμαστε σαρκικά αδέλφια. Ο χωρισμός των ανθρώπων σε γλώσσες ήταν τιμωρία από τον Θεό στη Βαβέλ και όχι ευλογία. Για αυτό την ημέρα της Πεντηκοστής ο Θεός χρησιμοποίησε τις γλώσσες για να ενώσει τους ανθρώπους μέσα στην Εκκλησία. Η Εκκλησία είναι Έθνος άγιο με Βασιλέα τον ίδιο τον Χριστό, Βασιλεία όμως πνευματική και όχι σαρκική, κοσμική.

Ὑμεῖς δὲ γένος ἐκλεκτόν, βασίλειον ἱεράτευμα, ἔθνος ἅγιον, λαὸς εἰς περιποίησιν, ὅπως τὰς ἀρετὰς ἐξαγγείλητε τοῦ ἐκ σκότους ὑμᾶς καλέσαντος εἰς τὸ θαυμαστὸν αὐτοῦ φῶς (Α Πτ.2:9).

30 01 2009
Γιώργος Β.

Και γι’ αυτό λοιπόν ας ακρωτηριασθεί εδαφικά τούτη εδώ η εγκόσμια (αλλά και ΑΙΩΝΙΑ συνάμα) πατρίδα, ας εξανδραποδισθεί ο λαός της και ας αποτελέσει ο πολιτισμός της μία ανάμνηση…δεν σας ενδιαφέρει εσάς τους “αληθινούς χριστιανούς” αυτό. Γι’ αυτό και η δήλωση του Μουσουλμάνου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ δεν σας προβληματίζει ιδιαίτερα.
Αυτό λοιπόν καταλαβαίνεις εσύ απ’ τους Πατέρες.
Κλασσική Προτεστανική έλλειψη διακρίσεως.
Και ο Απόστολος των Εθνών Παύλος που είπε ότι προτιμούσε να μην είχε δεχθεί αυτός Τον Χριστό, αλλά να Τον είχαν δεχθεί οι ομοεθνείς του Ιουδαίοι, τι εννούσε άραγε;

30 01 2009
egolpion

@ Θεμη
…σου βγαίνει επιθετικότητα (φανατισμός;) και δεν ξέρω αν μπορείς να το δεις.

30 01 2009
Θεμιστοκλής

Ο Απόστολος ήθελε την σωτηρία των Ιουδαίων όπως οι Χριστιανοί των οικογενειών και των συμπατριωτών μας, αυτό όμως δεν τον σταμάτησε να θέλει και την σωτηρία των μη Ιουδαίων. Στον αληθινό Χριστιανισμό ισχύει το, “ὅπου οὐκ ἔνι Ἕλλην καὶ Ἰουδαῖος”. Και Προτεστάντης δεν είμαι διότι ούτε εγώ ούτε και η Ομολογία που είμαι διαμαρτυρηθήκαμε κατά του Πάπα ή ακολουθήσαμε τον Λούθηρο. Όπως οι Προτεστάντες (Ευαγγελικοί) δεν είναι Παπικοί, έτσι και εμείς δεν είμαστε Προτεστάντες.

“1 Εἰ οὖν συνηγέρθητε τῷ Χριστῷ, τὰ ἄνω ζητεῖτε, οὗ ὁ Χριστός ἐστιν ἐν δεξιᾷ τοῦ Θεοῦ καθήμενος, 2 τὰ ἄνω φρονεῖτε, μὴ τὰ ἐπὶ τῆς γῆς. 3 ἀπεθάνετε γάρ, καὶ ἡ ζωὴ ὑμῶν κέκρυπται σὺν τῷ Χριστῷ ἐν τῷ Θεῷ· 4 ὅταν ὁ Χριστὸς φανερωθῇ, ἡ ζωὴ ὑμῶν, τότε καὶ ὑμεῖς σὺν αὐτῷ φανερωθήσεσθε ἐν δόξῃ.

5 Νεκρώσατε οὖν τὰ μέλη ὑμῶν τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, πορνείαν, ἀκαθαρσίαν, πάθος, ἐπιθυμίαν κακήν, καὶ τὴν πλεονεξίαν ἥτις ἐστὶν εἰδωλολατρία, 6 δι’ ἃ ἔρχεται ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ ἐπὶ τοὺς υἱοὺς τῆς ἀπειθείας, 7 ἐν οἷς καὶ ὑμεῖς περιεπατήσατέ ποτε, ὅτε ἐζῆτε ἐν αὐτοῖς· 8 νυνὶ δὲ ἀπόθεσθε καὶ ὑμεῖς τὰ πάντα, ὀργήν, θυμόν, κακίαν, βλασφημίαν, αἰσχρολογίαν ἐκ τοῦ στόματος ὑμῶν· 9 μὴ ψεύδεσθε εἰς ἀλλήλους, ἀπεκδυσάμενοι τὸν παλαιὸν ἄνθρωπον σὺν ταῖς πράξεσιν αὐτοῦ 10 καὶ ἐνδυσάμενοι τὸν νέον τὸν ἀνακαινούμενον εἰς ἐπίγνωσιν κατ’ εἰκόνα τοῦ κτίσαντος αὐτόν, 11 ὅπου οὐκ ἔνι Ἕλλην καὶ Ἰουδαῖος, περιτομὴ καὶ ἀκροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δοῦλος, ἐλεύθερος, ἀλλὰ τὰ πάντα καὶ ἐν πᾶσι Χριστός.”

(Ρωμ.2:9).

Τώρα αν δεν σου αρέσουν αυτά πουν λέω όταν πας στον ουρανό κάνε τα παράπονά σου στους Ιουστίνο, Τερτυλλιανό, κλπ. που επί του θέματος συμφωνούμε.

30 01 2009
Θεμιστοκλής

@egolpion

Το προηγούμενο κείμενό μου ήταν απάντηση στον Γιώργο Β. το έγραφα όταν έστελνες το δικό σου…

Έχεις δίκιο αλλά το θέμα περί πολέμων, στρατού, κλπ. είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα, για αυτό προτιμώ να μην το συζητώ…

30 01 2009
Θεμιστοκλής

Αγαπητέ Κώστα,

Σου ζητώ συγγνώμη. Δεν έπρεπε να γράψω για πολιτικά, κλπ. άλλωστε η Θρησκεία είναι αυτό που με ενδιαφέρει πραγματικά… Δεν θα συνεχίσω για το ΠΑΣΟΚ, κλπ….

30 01 2009
Γιώργος Β.

Μάλλον δεν μπορύμε να συννενοηθούμε.
Οι απαντήσεις σου είναι τρία πουλάκια κάθονται.
ΔΕΝ αναφέρομαι στα Πατερικά κείμενα (προς Θεού), αλλά στην άκριτη (και χωρίς ΔΙΑΚΡΙΣΗ) ερμηνεία τους από σένα.

“Και γι’ αυτό λοιπόν ας ακρωτηριασθεί εδαφικά τούτη εδώ η εγκόσμια (αλλά και ΑΙΩΝΙΑ συνάμα) πατρίδα, ας εξανδραποδισθεί ο λαός της και ας αποτελέσει ο πολιτισμός της μία ανάμνηση…δεν σας ενδιαφέρει εσάς τους “αληθινούς χριστιανούς” αυτό. Γι’ αυτό και η δήλωση του Μουσουλμάνου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ δεν σας προβληματίζει ιδιαίτερα.
“.,..σε αυτό δεν μου δίνεις ΚΑΜΙΑ απάντηση.

Ο Απόστολος των Εθνών ΑΓΑΠΟΥΣΕ και ΠΟΝΟΥΣΕ τους ομοεθνείς του (ΧΩΡΙς αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αγαπούσε και τα υπόλοιπα έλλογα πλάσματα Του Θεού). Την ΑΓΑΠΗ για την πατρίδα την ένιωθε. Αυτό θέλω να σου πώ. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ισχυρίστηκα ότι δεν ήθελε την Σωτηρία ΟΛΩΝ.
ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΔΙΑΦΩΝΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΣΟΥ.